Saturday, December 9, 2017

szombatra..


Jo nap volt a mai igazan, szinte semmit nem csinaltam es megis annyi mindent.
Szeretek fejben utazni nagyon, mert ahogy Karen is mondja az afrikas filmben, nem kell csomagot cipelni, senkit nem kell szorakoztatni utazas kozben es megis kellemesen elfaradunk, ezt mar en adtam hozza.
Ma vasarolni es fozni sem kellett, maradekoztunk a hutobol.Aztan koradelutan kidekoraltam a kandallo kornyeket, kellemes zene szolt es felkertem a ferjem egy lassu tancra.:) Vele megis csak jobb, mint a huto ajtoval:)
Ejjel az elozo hazunkkal almodtam, talan masodoszor miota elkoltoztunk, olyan erosen tudtam blokkolni eddig.Majd eszembe jutott az utca, a kozeli eros kanyar, melynek folytatasat is latom magam elott...majd elokerestem ezt a  havas fotot rola, iden meg nem kaptunk havat..jo volna a feher karacsony, de ha csak kepzeletemben lesz is orulok..mert ugye ott havat sem kell lapatolni:)