Sunday, December 31, 2017

Lassan...


 ... vege az evnek, meg nehany ora..alig mult este 7 mar  neptelen az utca.
Furcsa a csond a mindig zajos varosreszben.


Nem tudom mit irjak zaraskent..az elmult hetek honapok ugy megtepaztak, joval rosszal, hogy nem tudok kivanni.Talan nem is merek meg:)
Arra rajottem nincs jo vagy rossz dieta..nem akartam, nem volt ra szuksegem , a szoknyam leesett rolam egy pontnal..ebbol arra kovetkeztettem, a bajban, nehezsegben talan el is fogy az ember..mindenfele varazslatos modszerek nelkul is...ilyen egyszeru.

Kedvenc filmemben hangzik el a parbeszed..valahogy en is igy gondolom azt hiszem..
-Boldog vagy ? kerdezi a lany a fiutol
-Nem tudom, nem gondolok ilyesmire, csak elek, elfogadom ami jon,
amit kinal az elet


A gyermekeinket azzal rontjuk el, amikor nevelunk, hogy nem keszitjuk fel a veszitesre, a boldogtalansagra.Mindenaron csak a sikerre, az oromre orientalunk,  tanitunk, vigasztalunk, ha kell ertuk vitaba szallunk, es lenduletlenul biztatunk..csak a sikernek orulunk..igen azt hiszem ez az egyik legvaloszinubb oka az emberek kesobbi boldogtalansaganak..nem mondjuk azt, rendben van ha veszitesz, ha valami nem sikerul, az is Te leszel, nem leszel kevesebb a szememben.


Nem vagyok boldogtalan, rossz kedvu sem, depis sem..most csak targyilagos igy az utolso percekben:)

Filmezunk, kartyaztunk, sakkoztunk korabban..falatozgatva, hatalmasakat nevetve ..es persze ram ne hallgassatok, mert most hogy ezt leirtam fontebb , vagy talan eppen azert:)


Boldog Uj Evet Kivanok!!