Wednesday, December 13, 2017

Luca napra...

Tegnap este Luca napi nephagyomanyokrol olvasgattam, mint hagyomanyorzo igyekszem valamivel en is hozzajarulni a fentmaradashoz
Olvasom pl.hogy ezen a napon a noknek tilos volt dolgozni, barmi haz koruli munkat is vegezni, meg varrni is tilos volt.
En is ebben a hangulatban ebredtem, be is jelentettem ma Luca napot tartok…
Ennek szellemeben hatkor elkeszitettem a ferjem reggelijet, vernyomasat megmertem,,a kutyak ki akartak menni, ..-18 fokra ebredtunk , igy a kintlet villamlatogatasra szukult..Pandat hiaba hivogattam, meg nem jott haza...a Luca nap szellemeben rendbe raktam a konyhat, a madarakat es unnepi reggelit keszitettem magamnak.Utana megirtam a kepslapokat, ujbol elpakoltam, soztam a lepcsot a jardat, es meg csak 9 ora lesz reggel.Hamarosan viszem a ferjem a csaladi orvoshoz, 11 -re van idopontunk.
A ferjem Luca nap alkalmabol teat kert, majd a tollamat kolcson:) o jobban elvezi a Thunder baybol jott idegentol a lapot, mint en..szerinte dobjak be nehany szaloncukrot is a valaszlap melle..ki tudja milyen baratsag alakul ki...milyen milyen..hat Luca napi mondom en vigyorogva:)


Es kozben rajottem, nekem egesz evben valamilyen szinten Luca napom van:)