Monday, December 25, 2017

x-mas weekend 3./utazás pizsamában...

 Elfelejtettem  uj pizsamat venni..felenk ma reggel van ajandekcsere, szep pizsamaban, ha lehet piros szinuben.
Online korulneztem itt a hajnalban, jo vastag hotakaro van kint, bent meleg, a kendom ismet rajtam..legalabb ez lehetne piros.Nincs piros szinu ruham, semmi, abszolut semmi piros soha.Errol egyszer irtam is, a szinek jelenteserol, de most nem jut eszembe a piros mit takar.Nem is keresem meg, inkabb egy 100 eves pizsama utazasra indultam.Mar 1920-ban is tudtak oltozni a holgyek, aztan ahogy en latom kenyelmesedett, valoban alvasi celt szolgalt .Napjainkban meg  eljutottunk oda, hogy nem lehet megallapitani neha haloing vagy nappali viselet:) persze ezek a nyarak sokszor lehetove teszik, hogy akar baby dollban is maszkalhatunk..na jo ha mashol nem is de itthon...

 1940


 1980-2000



 2017