Saturday, December 30, 2017

Mi...

...magunk leszunk az ev utolso napjan, ami engem azert nem akadalyoz meg abban, hogy feloltozzek szepen.
Tegnap egeszen varatlanul talaltam egy "karacsonyi kendot" az aruhazban, kisse csillogos, es ha nem is szeretem a fenyes csillogokat, de holnapra tokeletes.
Szepen osszeraktam a meglevovel, nagyon tetszik a szinharmonia.
Filmezni fogunk, beszelgetni, vagyis semmi uj, csupan a hangulat hatarozza meg az estet.Ha olyan , elalszom 10 utan, soha nem eroltetem az ejfelt.Itt a hideg miatt tobb szabadteri rendezveny torolve lett.
En soha nem ertettem az ev utolso napjan torteno orult mulatozast.Kisse szomoru, hogy vege, valahol az elmulas unneplese, ha ugy nezem, ez az ami erthetetlen benne.Talan rosszul kozelitem meg, de az is lehet csak mashogy.Mas korai elmenyeket orzok, azok hataroznak meg? magamnak mar mashogy alakitottam, mindig csondes volt es szolid.
Ez a legjobb es legszebb az unnepekben, mindenki ugy eli meg , olyan virtuozzal, ahogy o jol erzi magat benne.