Saturday, December 2, 2017

itthon...:)


Megdicserem magunkat, mi embereket magunkat, nem szukitem magamra, csaladomra csak, bajban, nehezsegben most is jok vagyunk.
A szo teljes nemes ertelmeben jok.Folajanljuk segitsegunket, vigyazunk a  szavakkal, melyek maskor kepesek utni, rugni, harapni, huzni, most csak simogatoak.
Valaki azt mondta az elso idoben: ne menjek minden nap a korhazba , vigyazzak magamra is..meghokkenve mondtam:es mi van ha tortenik valami es nem vagyok ott..jajj ne gondolj rosszra, mondta ijedten..nem, en arra gondoltam , ha esetleg felebred es nem vagyok ott, megijedhet nagyon...neha meglepem onmagam is mennyire mashogyan tudok gondolkozni, soha nem a rosszat varni..talan ezert dolgoz ugy meg, ha megis jon, mert soha nem varom, nem tudok felkeszulni ra.
Egy ismerosommel osszetalalkoztam , azt mondta miutan elmeseltem mi tortenik velunk, veled es velem..lattam, hogy faradt vagy es mostmar azt is tudom, hogy miert..mosolygott hozza, nezett ram szeretettel..
Tehat szerdan hazahoztam a ferjem, hosszu felepules elott allunk, az en fontossagom nem szunt meg, inkabb azt hiszem bovult, csak a hely szukult, nem kell annyit menni, utazni.
Ma mar ahhoz is volt kedvem, hogy lefotozzam a ruhat amiben bementem a ferjemert :) mert ugye ez is en vagyok.Hetekig nem tudtam mit veszek fel, nem sminkeltem, meg azt a  keveset sem, amit szoktam,  csak furodtem es talan fesulkodtem:)
Nem hiszem, hogy attol leszek jo ember ha Advent elso vasarnapjan  valami bibliai motivumhoz nyulok, mert en ebben is mast gondolok.Az ember a cselekedeteivel bizonyit, elsokent onmaganak.
A szerelesem nem csak a ferjem szemen lattam, hogy jo, noverek is megjegyeztek es egy idosebb bacsi is, mint beteg.
Nevettem, es orultem, hogy tudok, hogy kepes vagyok:)


Kozben itt van ez a szerencsetlen pad, sorstarsnak szoktam hivni, rengeteget festem, rangatom, mindent kibir, tulel, mint en..karacsonyi padot csinaltam belole, az meg nem volt szegeny:)


Boldog Adventot, gyertyatyujtast, varakozast!:)




 * szep ez a sal