Thursday, July 28, 2011

news

Kedves Mindenki!

Ma este miutan vegig latogattalak Titeket, hozzafogtam a levelhez,amit egesz nap fogalmaztam fejben. Es nem csak a jobb felet hasznaltam az agyamnak, az egeszre szuksegem volt.Ilyen nehezen meg soha nem irtam levelet,mindig kitoroltem meg fejben is.Aztan tonkrement a gepem es elvesztettem az egeszet:(
Ez a ferjem laptop-ja amirol most irok,es nagyon hulyen erzem magam,mert mas,es sajnalom a levelet.Most nem tudom ,hogy ez egy jel volt? Mindegy, fejben ugyis eldontottem,hogy irok,mar nincs visszaut.
Csak annyit szerettem volna irni,hogy par napra szuksegem lesz most,akkor jelentkezem.Meg abban remenykedem,hatha javitaskor elokerul a level is,persze erre -% az eselyem...

Sziasztok par nap mulva!!

Puszi!

6 comments:

  1. Szia Ágika neked is, most foglak végigolvasni, mert ismét lemaradtam rólad és- és az nem jó ;)
    Szép napokat, várlak!!

    ReplyDelete
  2. Kellemes hétvégét, és várom az újabb gondolataidat!

    ReplyDelete
  3. Hát Kedves Ágnes! Végig olvastam az utolsó bejegyzéseidet...és "totál lemaadtam valamiről" - érzésem volt. Azt hiszem igen nem volt véletlen, hogy Te kaptad meg ezt a képeslapot, és azt gondolom, hogy Te mindent megteszel a Happy and-ért.:-))) Én sem tudnám csak úgy veszni hagyni a dolgot, én is mennék utána. Én még másba is belegondoltam....78 éves a bácsi...talán az utolsó esélye ez.( JAJ nem én lennék, ha nem szomorú dolgok jutnának az eszembe, és nem asszociálnék rögtön...)

    Kicsit borús dolog jut megint eszembe erről, mégpedig a búcsú, a lezárás...hogy ez nagyon fontos az ember számára. Így vagy úgy a bácsi szerintem erre készül a TE segítségeddel. És jó, ha az ember ezt megteheti. Persze lehet, hogy csak a kisagyam jár rosszul..:-)))

    Szoritok neked és NEKI. Remélem sikerül minden,úgy ahogy a legjobb!

    Puszi!
    Csilla

    ReplyDelete
  4. Kellemes hétvégét kívánok! Pihenj egy jót, aztán újult erővel vesd magad ebbe a regényes nyomozásba:) Puszi:)

    ReplyDelete
  5. have a very nice weekend! hugs :)

    ReplyDelete
  6. Sziasztok Lanyok:)

    mercike:)Eva:)Csilla:)Dorka:)Klara:)

    Koszonom a jo, kedves szavaitokat, jol esett:)
    Kivanom, hogy nagyon kellemes hetveget toltsetek!

    Csilla! kulon koszi, ismet jol kozelitetted meg!

    puszi Nektek!

    ReplyDelete