Tuesday, July 26, 2011

az óra...



...valaki nehany eve megkerdezte tolem, mi jut eszembe a kovetkezo kijelentesrol:
"Az ido nem boldogit"

Elso nekifutasra szakitasra, valaki elvesztesere gondoltam, es azt fejtegettem, hogy a fajdalom ido mulasaval sem enyhul.
Aztan belem feszkelte magat a mondat es mindig uj es uj valtozatokat gyartottam.
Mar meg sem lepodtem ezen az oran, amit ma meglattam es megvettem azonnal, Parizs reszlettel a szamlapon,mintha jel lenne, kovetkezo lepes,figyelmezteto , hogy ne terjek el az elhatarozasomtol.(serendipity:)
Mar van egy nagy falioram ilyen hatterrel, es most ez a kicsi jott az utamba.Igaz az ora nelkul is folytatnam, mert csak arra a "bacsira" tudok gondolni , aki hetediken foladta ezta lapot, es azota varja a postast, nezi naponta, talan tobbszor is a ladat(en ugy szoktam, ha varok) .
Ma is "dolgoztam"az ugyon, de amig nincs teljes kep, nem irok rola.Akkor majd reszletesen, es akkor fogok levelet is irni Neki..
Most csak ez az ora a mai gyumolcs, es az en kerdesem:

Ti mit gondoltok arrol a kijelentesrol?Nektek mit uzen?

8 comments:

  1. Az idő nem boldogít? Nem tudom, még nem hallottam ezt a mondást:( - a pénz nem boldogít, ezt már hallottam (lásd friss példa Amy Winehouse tragédiája) Hát végül is, ahogy így belegondolok: az évek múlásával boldogabb nem lettem, de! Sokkal tapasztaltabb, megfontoltabb igen (legalábbis remélem:). Szóval lehet, pont erről szól a mondás: nem leszel boldogabb, mert sok mindenen keresztül mész, és ezek a nehézségek, csalódások, illúzió-elvesztések, álmokból-kijózanodások nem boldogítanak, viszont bölcsebbé tesznek. Kiváncsian várom, mások mit gondolnak erről:)
    Puszi Neked:)

    ReplyDelete
  2. Szia Kedves! Hát, ezt még én sem hallottam, de abban van igazság, hogy ha a pl. fájdalomról van is szó, enyhülhet az idővel, de valójában kiírtani nem tudjuk magunkból azt az érzést, amit a fájdalom okozott. Ha pedig pl. arra gondolok, hogy sok az időm, és azt kezdek vele, amit akarok, akkor lehet, hogy egy idő után hiába van belőle sok, ha nem osztom meg másokkal, a magányban bizony boldogtalan lesz az ember...talán így tudom értelmezni :) Az óra pedig különösképpen tetszik, mivel kedves emlékek fűznek Párizshoz :)
    Puszi :)

    ReplyDelete
  3. Kicsit utána néztem én is e mondásnak, olyant találtam, hogy az idő pénz, a pénz nem boldogít.....persze mondják, hogy a pénz nem boldogít, de boldogtalanná sem tesz. Nyilván akinek nincs pénze, nem boldog, de akinek sok van, az sem feltétlen, hogy boldog tőle. Sokat találkoztam olyannnal is, mikor sokat dolgozik valaki, nagyon sokat, sok is a pénze, de ideje meg nincs, tehát nincs ideje elkölteni. Én is voltam olyan időszakban, amikor látástól vakulásig dolgoztam, és hiába kerestem jól, időm semmire sem volt szinte, az sem volt jó.....Mindenben az arany középút. Valahogy csak az a jó...

    ReplyDelete
  4. Maga az idő nem boldogít. Az múlik, és szubjektív.
    A tartalmas, boldogan, vagy akár szomorúan megélt idő az igen, az boldogít. Lényeg, hogy éljem át azt az időt!

    ReplyDelete
  5. Szia Dorka:)

    Nagyon tetszett az levezetes, koszonom, tanulsagos volt!

    puszi!

    ReplyDelete
  6. Szia Virag:)

    Igen, olvastam a beszamolod, a Parizsban jartat:)ennek kulon orulok, hogy azt hoztam elo.A Te levezetesed is tetszett, koszonom!!

    puszi!

    ReplyDelete
  7. Szia Edit:)

    A Tied is mas volt, tetszetta levezetes, koszonom!napjainkban sajnos a szelsosegek lathatok a legtobbszor, pedig az elet nem fekete feher.Nehez a kozeputat nem is megtalalni, inkabb megvalositani..

    Koszonom!

    puszi!

    ReplyDelete
  8. Eva:)
    A Tied is uj, mas megkozelites volt, nagyon tetszett.Termeszetesen uj gondolatokat ebresztett:) a legfontosabb igen, ne csak elmenjen mellettunk..

    Koszonom!

    puszi!

    ReplyDelete