Monday, July 25, 2011

az én fagyim...




..Evaval ebredtem es az O hazi keszitesu vanilia fagyijaval.Eva az egyik unokatestverem, O mar nagylany volt, en 10 ev alatti.Tobbszor nyaraltam Naluk, es a napi program volt a vanilia fagyi elkeszitese.Maniaja volt, persze en csak nezo lehettem.Az O fagyija emlekszem nagyjabol tej, tojas, es vaniliascukor keverek, ennek fozese, es lefagyasztasa poharakban.Semmi koze nincs a habos fagyikhoz, a jol kikevertekhez.A jeg darabos volt benne, nagyon sarga volt a tojastol , es megis a legfinomabb fagyik egyike volt, amit gyerekkoromban ettem.Kesobb mar csak a savanykas gyumolcsizu fagyikat szerettem.
Mar tudom, hogy a napokban el fogom kesziteni, addig a netrol nehany foto,.Hiaba kerestem , szinben hasonlot sem talaltam.

Milyen erdekes az ember, megkostol, bele kostol olyan izekbe, markakba, amikrol ki tudja mit ossze nem kepzel, amig el nem eri, aztan megrantja a vallat, ja csak ennyi, es visszater a legegyszerubbhoz, mert az nem csak fagyi,abban annyi minden van.Az a Tied, a sajat bejaratu fagyid, amit mas csak ossze vissza elkepzelni tud:)
Bizonyara mindenkinek van ilyen sajat fagyija. Van?