Monday, July 25, 2011

a képeslap...




...ma hazajottem, behoztam a postat es csak ledobtam az asztalra hanyagul, majd kesobb atnezem gondolattal.
Kevessel utana nezem at, es ez a lap esett elem, neztem, hogy milyen erdekes, mert nem az a szokvanyos kemeny karton lap, egeszen puha, konnyen hajlo papir.
Erdekes kep, vazlatnak tuno rajz, valahol egy vizparton.Akar itt nalam is latni hasonlokat.Olvasom a hatuljat, es igazan nem szokasom masok levelezeset olvasni, de a kepeslap szerintem mentesit barmilyen kellemetlen megszeges erzestol, barki olvashatja.
A cim az enyem.
A cimzett egy ismeretlen(szamomra) holgy.
A tartalom megkap
o.
Egy ferfi irta egy orult gondolattal, es nem bizik abban, hogy ennyi ev utan meg itt lakik a holgy
, de megprobalta.Adott egy eselyt.Meg mindig van haza itt Kanadaban, 40 perc kocsival ettol a varostol, de ahogy irja O Franciaorszagban el, es festessel tolti napjait, a kozelmultban volt az elso kiallitasa.78 eves es meg jo eroben, fitt, ahogy irja.Majd erdeklodik a holgytol.Megadva cimet es varja a valaszt...

Azonnal lazba jottem,a szomszedban erdeklodve nem sokat tudok meg, a nenim nincs itthon napokig.A neten keresve nehany itteni temeto cime jott be, a cimzett, mint elhunyt szerepel...
Nem hagy nyugodni, valamit tenni fogok.Megyek a Varoshazara majd egyik nap, es kikeresem, a cim es a nev eleg sok informacio ugy gondolom.
Es mar tudom, hogy mint jelenlegi tulajdonos, aki erintolegesen , de valamibe belecsoppent, valaszolni fogok.Majd a megszerzett pontos informaciokkal a birtokomban.
Visszaadhatnam a postasnak, kituznem a ladam szelere, hogy teves cimzett, vagy elkoltozott, olyan sablonos , elettelen szoveget gyarthatnek, na de az nem en lennek:)
Tudom milyen az , levelet varni, csak varni..mert aki ir, megha orult is az otlete, de bizik, varja a valaszt, es jobb egy valaszt kapni, megha nem is attol, akitol varjuk, de valami befejezett erzest ad, megnyugvast.


* itt ott kicsit elmostam a betuket szandekosan
az is meglehet, hogy a hidas film folytatasat irom, csak kicsit felcserelve a szerepeket.
Micsoda film lehetne ebbol,szarnyal a kepzeletem, keveredik a valosaggal. Bizom benne, hogy valaszokat kapok, es irhatom majd Nektek is:)

12 comments:

  1. Ó, Ági ez olyan izgalmasan romantikus!! Szerintem valahol nem véletlen, hogy ez a történet veled történik meg:) - nem csak azért gondolom, mert Te laksz azon a címen:) Hanem mert Te el fogsz menni a városházára, és biztos vagyok benne, írsz a feladónak választ!! Ez a ma reggeli történeted teljesen magával ragadott. Nagyon kiváncsian várom a folytatást............
    A Madison megye hídjai nekem különleges, szívbemarkoló film volt. Bevallom, sokat sírtam rajta...amikor ismételték, nem is néztem meg, annyira felkavaró volt egyszer látni. És Meryl Streep meg Clint csúcs volt benne.......!!!
    Szép napot Neked:)Puszi:)

    ReplyDelete
  2. Ági, Te egy Tünemény vagy!!! Nagyon várom a történet folytatását:)

    ReplyDelete
  3. Micsoda történet! Legyél maximálisan részese, nyomozz, és oszd meg velünk! A képeslap gyönyörű!
    A Madison megye hídjain( máshol Szív hídjain)végén agyonbőgtem magam. Utcán sem tudtam abbahagyni.
    Szülinapi ajándékként kaptam a mozi jegyet rá egyszer baráti társaságtól. Gondolhatod, hogy érezték magukat, mikor látták, hogy szétbőgőm magam az ajándékukon.:-) Mégsem tudtam abbahagyni.Akkor éppen magánéletileg is találva éreztem magam.

    ReplyDelete
  4. A képeslap pedig gyönyörű! Szeretem az ilyeneket.

    ReplyDelete
  5. Romantikus és elgondolkodtató..mármint az életről és az időről..

    ReplyDelete
  6. Ez haláli! És annyira Te vagy, mármint, amikor írtad is, hogy "nem én lennék"...ebben is hasonlóak vagyunk! :)) Aztán tessék beszámolni ám, úgy látom, sokakat érdekel a történet. Szép... Puszi Kedves!

    ReplyDelete
  7. Sziasztok Lanyok! Dori:)Edina:)Eva:)Eletunk:)Virag:)

    Most igy csokorra szedtelek Titeket:))

    olyan jol esett, hogy Ti is ugy latjatok, ahogy en!! a nenim a szomszedban a legregebbi lako az utcaban, O talan tudna segiteni,de egesz heten nincs itthon..de nem erdekes megyek tovabb, kinyomozom, mert Norma rendes neve es hogy mikor lakhatott ezen a cimen biztosna szerepel valahol.Az ura a lap aljan leirta a francia cimet, es oda fogok irni, ha biztosat tudok.Ezt en a heten kideritem, tudjatok milyen vagyok:))
    Minden lepesrol be fogok itt szamolni!

    *Eva!:)ne haragudj de most elkepzelve az ajandekot es bogsz, jot mosolyogtam, sot nevettem na:D utolag minden mas:)


    Nagyon koszonom a biztatasotokat, es a kedves megjegyzeseket!

    Puszi, szep napot!!

    ReplyDelete
  8. :) azt irtam Norma,az O reszere lett cimezve a lap:) szoval azt irtam az Ur helyett, az ura:)freudian slip reszemrol, ebben biztos vagyok:))

    ReplyDelete
  9. Kedves Agnes,

    azt a mindenit,hogy mik tortennek veled:)
    Jajj,de kivancsi vagyok a folytatasra.Bizom benne,hogy happy end lesz a vege.Levelek Julianak,ez a film jutott eszembe az irasodrol,van nemi hasonlosag.Alig varom,mire jutsz!
    Mert,hogy ebbol kisul valami,abban biztos vagyok.
    Puszi,es sikert a nyomozashoz.Drukkolok,neked,nekik:)
    Eniko

    ReplyDelete
  10. Jujj de izgi! :)) Állati, hogy mik vannak! Micsoda szerelem lehetett! Belegondoltatok? HOgy micsoda tűz és szenvedély volt e között a két ember között,a mi ennyi év után írásra készteti a férfit? Hát nem mindannyian arra vágyunk, hogy egy férfi olyan szerelmes legyen belénk, hogy évek múlva a világ másik végéről is felkutasson minket? Vajon mi történhetett, hogy el kellett válniuk? A háború vagy egy szörnyű félreértés? Bárcsak megtudnánk! Ezt meg kell írni-legalább egy novellában! Kedves Ágnes kérlek ezt ne hagyd ki!

    ReplyDelete
  11. csatlakozom az előttem szólókhoz!! valóban nem TE lennél Te, ha nem nyomoznál, keresnél-kutatnál, majd végül megírnád az eredményt a feladónak. nem csodálkoznék, ha Téged keresne fel ezek után az úr.
    (csak zárójelben: tuti, hogy én is minden követ és régi ismerőst, levéltárat felkutatva nyomoznék) csak az a "baj", hogy velem soha semmi izgalmas nem történik :(

    ReplyDelete
  12. Ujabb lanycsokrot keszitek:)

    Sziasztok! Eniko:)Froni:)Klara:)

    Velem komolyan mindig tortenik valami, vonzom:)ahogy visszagondolok a sargarepaval kezdodott, aztana fagyis alom, es jott a lap, es en olyan lazba jottem, hogy na:))

    Koszonom, hogy Ti is, es velem izgultok, igerem mindenrol beszamolok!!

    nagy puszi es oleles Nektek!

    ReplyDelete