Wednesday, July 27, 2011

a képeslap.../2 Mrs.Holmes




...miutan a szomszedok nem tudtak segiteni, es a legkedvesebb nenim nincs idehaza, es en keptelen vagyok ilyenkor varni, csak varni, eloszor a netet vettem birtokba.
A kozelemben kiadott 3 ugyanilyen nevet, tovabb szukitettem, mert meg a munkajukat is jelolte, es nem illett egy idos nenihez.Tovabb kerestem , mindenfele jeloleseket adtam a keresonek.Kaptam ujabb ket holgyet , akik eletkorukat tekintve mar valoszinubbek voltak, de egyikuk 5 masik 6 evvel volt idosebb a bacsinal.Ezt szinten elvetettem.
Varoshazan a lany nem hatodott meg a csopogos felvazolasomtol, miszerint egy love-connection-t szeretnek megvalositani.Mivel semmilyen rokoni szalat nem tudtam felmutatni, azt mondta, vegyem ugy, hogy nem hallotta a keresem, mielott terrorista gyanuba keverednek, es ne, ne akarjam megvesztegetni se kaveval, csokival, penzzel sem fog sikerulni.Megha rosszul is esett, de tiszteltem a hatarozottsagat, az elveit.Igy logo orral elballagtam.

A neten folytattam tovabb, es talaltam egy nagyon forro nyomot, ezzel a noi nevvel, szuletesi eve ugyanaz, mint a ferfie, az archiv ujsagcikk a konyvtarban kikerheto, amiben lehoztak a halalhiret, 2005-ben ment el.Ugy erzem O az, mert nem csak a szuletesi evuk ugyanaz, de kozeli varosban szuletett, ahol a ferfi itteni haza ma is megvan.
Este a hozzank kocsival 4 percre levo rendorsegre mentem el, es az ugyeletesnek felvazoltam ugyanazt, mint a varoshazi lanynak.Egy ido utan a kollegaja is fulelt, figyelt.Eloszor fejet razott, hogy ok nem tudnak segiteni, majd ahogy reszleteztem, hogy milyen szerelem lehetett, ha ennyi evesen keresi, olvadtak, es na adjam azt a nevet, es mar a gepen kerestek lazasan, egyik rendor, a Norma-t, masik a ferfit.Sajnos meg annyit sem ertek el, mint en, mert ekkor eloalltam a konyvtari forro nyomommal nekik, amit mar meg is rendeltem online, e-mailt fogok kapni a cikkel.
Ekkor az egyik rendor azzal allt elo, hogy irnom kell a ferfinak/bacsinak, mielott barmit is irnek, mert szuletesi datum nelkul nem lehetek biztos abban, ki is a halott es elore ne torjem ossze a lelket.
Egyik amulatbol estem a masikba, es bar tobbszorosoen megtapasztaltam a rendorok uriember viselkedeset itt is, es odahaza is, de a romantikus lelkukrol csak most kaptam kepet.
Holnap levelet irok, amiben a rendor szerint adjam meg a telefonszamom, hogy ne kelljen ujabb levelre varnom, a ferfi/bacsi azonnal felhivhat:) azert ez az otlet nem utolso:)meg is jegyeztem.

Itt tartok most, mivel igy bonyolodik, gondoltam ezt addig is elmeselem.Tehat holnap level, telefonszammal, e-mail cimmel, es utana meglatjuk...a rendorsegre is szavam adtam, hogy beugrom, ha valami ujabb fejlemeny lesz:D
Minden bizonnyal a levelet is beteszem majd ide, amit en kuldok, hogy teljesen kepben vagyis levelben legyetek Ti is:)Mar csak szoritsatok, hogy a bacsi valaszoljon, vagy hivjon...

16 comments:

  1. Hűha...micsoda kis nyomozónő lettél:)
    Jaj, nagyon várom hogy mi sül ki az egészből!
    Drukkolok nagyon!

    ReplyDelete
  2. De jó, ma reggel újabb fejleményekre ébredtem!!! Ági, én már teljes izgalomba kerültem, annyira várom az újabb híreket! És a bácsi vajon nem netezik? Akkor még lehetne gyorsítani::)) Ha netezel egy kicsit, nem adja ki valamilyen telefonszámos, mailcímes kontextusban? Ha külföldön keresek valamit, akkor én pl. a google-t az adott ország végződésével írom be, és akkor sokkal több az arra az országra, nyelvterületre vonatkozó releváns találat. (pl.: németre google.de-vel keresek rá)
    Hajrá, hajrá!! Puszi:)

    ReplyDelete
  3. Drukkolok én is, várom a fejleményeket!

    ReplyDelete
  4. Reggel, ha géphez jutok, az első blog a Tiéd, hogy tudjam, mi történik, mi lesz a bácsival és a nénivel :)) Abban igazat adok a rendőröknek, hogy valóban nem jó kapásból összetörni a szívet, hiszen még az kiderülhet, hogy a néni idősebb a bácsinál. És akkor jaj...! :)
    Szóval, várjuk, számolj be és hajrá!!! :)

    ReplyDelete
  5. Ági, nem semmi amit csinálsz!!!
    Szorítok neked és remélem hamarosan új nyomokra bukkansz!
    Várom a híreket!

    ReplyDelete
  6. Azt még elfelejtettem,örülök,hogy ilyen vagy!!!!

    ReplyDelete
  7. Azért az nagyon durva, hogy semmilyen infót nem adtak ki a városházán. még szerencse, hogy a rendőrök nem olyan fafejűek! A férfiak a legnagyobb romantikusok?! :) Aranyosak! Bízok benne, hogy a bácsi azonnal jelentkezik-hiszen azét írt, hogy megtalálja! Húhhh..hát ez nem lesz egy egyszerű menet! Kitartást hozzá! Mi innen Magyarországról csak bíztatni tudunk-de azt nagyon! :) Holnap reggel jövök az újabb fejleményekért!

    ReplyDelete
  8. igen, Agnes, bízom Benned tiszta szivembol drukkolok. sőt az is meglehet, a néni idősebb a bácsinál és akkor... :)
    borrrrrrzongok, ha belegondolok a két ember találkozásába!
    Mrs Marple iskolájába jártál?
    :)
    legyen szép napod!!
    ölellek

    ReplyDelete
  9. Edina:)koszonom , kedves vagy!! mindne lepesrol beszamolok!

    ReplyDelete
  10. Dorka:)en is haosnloan keresek, de olyan mindenfele, szazfele variacioban:) a legbiztosabbnak azt vettem, hogy akik laktak ebben a hazban, arrol kapok listat, sajnos ez nem jott ossze:( de nagyon koszonom a tipped!! es jovok a fejlemenyekkel!:)

    ReplyDelete
  11. Eva! koszonom, nagyon jol esik! minden lepesrol beszamolok!

    ReplyDelete
  12. Virag:) koszonom Neked is, es csakugyan nagyon jol esik!!minden fejlemenyrol irok!:)

    ReplyDelete
  13. Judit:) nagyon szepen koszonom, nagyon kedves vagy:) nagyon sziven erintett az iras a lapon, nem tudnam kihagyni, vagyis nem tudnek masmilyen lenni:))

    ReplyDelete
  14. Froni:) sajnos a toronyleomlasa (WTC)ota borzasztoan szigoruan kezelnek dolgokat, es konnyen rugnak ki embereket, tudnek meselni.
    De most ez az ugy koti le mindenem:)Kosoznom Neked is a biztatast!!kedves vagy:)

    ReplyDelete
  15. Klara:)egyetlen holgy van, aki nem csak a szuletesi ev, amit magam kalkulaltam ki, de ahol szuletett kozel vana varoshoz, ahol a ferfi haza van, berbe adta, ahogy irja a lapon.Sanos ez a neni/holgy 2005-ben meghalt:( hatha nem O az.

    Mrs Marple iskolajat vegeztem es kivaloan:D a rendoros jelenet teljesen alatamasztja:))

    Kosoznom a bizlamad es a kedves szavakat, jol esett nagyon es jo erot ad folytatni:)

    ReplyDelete
  16. Lanyok! nagyon koszonom, nagyon jo igy egyutt izgulni vegig.Nagyon aranyosak vagytok Mind!:)

    puszi puszi Nektek:))

    ReplyDelete