Thursday, July 7, 2011

csiszolatlan...




A minap Edit blogjaban olvastam a nagymama buktajarol, es azota nem hagyott nyugodni.Menyecske koromban gyakran sutottem turos buktat, szerettuk, szerettunk:)
Aztan ma ugy dontottem , hogy megsutom.Ripsz ropsz hozzafogtam, surogtem forogtam.A suto melegedett, a teszta kelt, a toltelek keszult, es kozben ilyen sorok szulettek a fejemben.Neha szaladtam leirni, nehogy elveszitsem.Nem csiszoltam, olyanok , mint a bukta, a hazi sutes jellegzetes ismertetoje, egyik ilyen, a masik olyan, de csak kulsore.Izben ugyanazok, ennivaloak:) jo etvagyat, jo olvasast!:)


a pillanat toredeken at
felvette konnyen leveheto mosolyat
levette konnyen felveheto zavarat
sohaja nyult a termen at
torekeny hangulat fatylan at



vannak pillanatok, mikor nyitott szemmel almodom
amikor ujjaimmal a levegot atfogom
vannak pillanatok, amikor mely alomban is ebren vagyok
amikor ugy erzed elersz, megis tovasuhanok
varatlan mozdulattal ajkamat ajkadon felejtve
fuledbe sohajtva elpilledve
nyujtozunk egymas lelkebe


ma meg kereslek
ma meg szeretlek
ma meg szerethetsz
holnap elengedlek

ki nem mondott kerdesek
vegtelenbe veszo valaszok
ezek voltunk
ezek vagyunk
ezek leszunk
ilyenne lettunk


piros pipacs puha parna mezojen aludtam
pantlika a hajamban
pillangok a papucsomon pihentek

14 comments:

  1. :) hmmmm...jól néz ki :) Egyszer majd, ha lesz lehetőségem eljutni felétek, meglátogatlak, megmondom mikor érkezem,és hogy süssél nekem buktát... :)

    ReplyDelete
  2. Hmmm, én nyugalmi állapotban sem tudok verset írni, nem hogy buktasütés közben.:-)
    Lehet, hogy sütnöm kellene, hátha jön az ihlet?:-)

    ReplyDelete
  3. Az első reakcióm az volt: "Aztaaaaa!!! Micsoda bukták! De beleharapnék...jajj..ebből ennem kéne!!!" Aztán amikor elolvastam a versed még jobb érzés fogott el:ez nagyon szép!!!! Csúcs vagy! Kár, hogy messze vagy és nem tudok átugrani Hozzád! :)

    ReplyDelete
  4. Igen... ez a bukta... megér nyelni szegény ember lánya... Kellene készíteni.... Látványnak is gyönyörű..

    ReplyDelete
  5. Edit:)jo, gyere, es ha kered sutok csokisat is:))tenyleg nagyon jol sikerult..

    puszi, szia

    ReplyDelete
  6. Eva:) az igazsag, hogy nalam is nagyon neha jonnek igy a sorok, de koltonek nem neveznem magam:)mar gondolkozom, hogy egy kis konyvbe osszerakom magamnak, van nehany turheto.Nem tudom mi valtja ki, neha egeszen prozai dolgot csinalok, pl rantast es ihletem lesz:D
    Probald ki!

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  7. Froni:)koszonom, kedves vagy, es valoban kar, jot beszelhetnenk bukta eves kozben:))na majd egyszer:)

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  8. Vera:)koszonom kedves vagy!!ez most igazan jol sikerult, talan mert nagyon nagyon regen csinaltam.El is fogyott pillanatok alatt:)

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  9. csodás ez a bukta, ellenállhatatlan

    ReplyDelete
  10. Ágnes! Ez a bukta egyenesen csodásan néz ki, nagyon ügyes vagy:))

    ReplyDelete
  11. Katalin! koszonom szepen, ugy megkinalnalak:)

    ReplyDelete
  12. Lilike:)Neked is csak ezt tudom irni, koszonom az elismerest es uugy megkinalnalak:)mondanom sem kell, kevesebb, mint 14 ora alatt elfogyott:DNagyon reg sutottem, szerintem azert lett ilyen szep, de az is lehet szereny vagyok:))

    puszi!

    ReplyDelete
  13. Agnes, a buktak latvanyatol is nyalam csorog, hat még ha elkepzelem az ízuket (megjegyzem: szinte érzem a vanilias-citromos tölteleket), de ami igazan megfogott: a (vers)soraid. buszken vallalo az eloszo megirasat a kiadando konyvedhez!! :)
    puszi, legyen szep a hetveged!

    ReplyDelete
  14. Draga Klara:)koszonom , nagyon megtisztelo, es elek is vele:)de csak magamnak gondoltam osszegyujteni, nem adnam ki, na es nehany ismerosnek adnek belole, pl aki eloszot ir:D

    puszillak, szep hetveget kivanok!

    ReplyDelete