Wednesday, July 13, 2011

Mr.Málna / internet szerelem...





Az elmult 24 oraban csupa erdekes dolog tortent, pl ma a horoszkopom megirta a tegnapi napom.Most vagy olvasta valaki a blogom, vagy en lattam messzire a messzire lato csovem nelkul..aztan latogatom is volt, ketto is , es bar hajlottam a horoszkopra, hogy valami szep irast elovegyek, inkabb a furcsa napnak megfeleloen furcsa meset irtam.Ugy jottek a szavak, hogy meg en is meglepodtem.Ket mese, egy regi, olyan regimodi fele(nem a tortenet), es egy egeszen uj, current, hogy divatos szoval eljek, egeszen up to date mese.


1.
Miszter Malna minden lebeszelesem ellenere beleborult a fazekba , hozta a pereputtyat is.Mar csak keson tudtam utana szolni, hogy a cukor SPF-ja csak 15, es ehhez a hofokhoz legkevesebb 50+ kell. Pillanatok alatt ugy neztek ki , mint a fozott rak.Segitsegemmel bekerultek az egyik uvegbe, hulni, csak lenni, nem csinalni semmit.El voltak egymassal, mint uvegben a befott:)okos otlet volt, mert lekvar megye , befott megyevel volt hataros.Nincs annal jobb,mint mikor szepen vagyunk egymassal.
Mikor optimalis homersekletre hultek, eljott az en idom is.En ugy szeretem magukat Miszter Lekvar, hogy majd megeszem, illetve megkostolom, meg is eszem.Nem tudott ellenallni, olyan engedelmes volt, hogy kenyerre tudtam kenni, mint a vajat, a mogyoro vajat:)ez a parositas a mennyekben kottetett, annyira tokeletes.A piritos adta a biztos alapot szerelmuk beteljesulesenek, en meg ugy voltam, hogy ha tehetem miert ne, nem csak lehet tortam, de meg is ehetem, illetve lekvarom na...


2.
A lany monitorjan 3 ablak volt nyitva.Egyik a munkaja, hatterben kisebb ablakon egy csetszoba porgott, es eppen megnyitott egy harmadikat, hogy megnezze kapott e levelet, Tole.Szive a torkaban dobogott, mert piros volt a jelzes:inbox:1 , You've got mail...mikor raklikkelt , ezzel egy idoben lepett be a csteszobaba a nev, O, akinek lattan is pulzusozott.Elmosolyodott, elobb elolvassa, amit irt, es utana szolitja meg.
A levelet megnyitotta, ott volt elotte a nehany sor, nem sok, de megis hatalmas ereju szavakkal.."mas kutyajat sem tudnam megismogatni, nem, hogy mas lanyra nezni.."
Aztan elmaradt a klikk a nevre, mert mire a mondat vegere ert a lany, a csetszobaban olvashatta , majdnem ugyanezt a mondatot , Tole, csak valaki masnak irta eppen..a lany keze megallt, mintha lebenult volna, szive megdermedt, lezarta a csetet..megcsipte magat hatha almodta, majd a legjobban azon hult el, hogy meg uj gondolata sem volt, ugyanazt irja masnak is, ennyire nem eredeti a fiu...kesobb , amikor szamonkerte, termeszetesen a fiu mindent tagadott, de nagyon nem esett panikba, hiszen csak abban a csetszobaban akkoris, volt legalabb masik 120 lany, van mibol valasztani..a lany bement az adatlapjaba es kicserelte a statuszat a kapcsolatbanrol, szingle-re...
kan-csalit-ott az utca fele, vegre, mehet haza, es mar a hetvegen gondolkozott, mennyi minden tennivaloja akadt hirtelen, hogy ennyi ideje lett...


p.s. a mesek igazak,vagy fikcio, aki nem hiszi jarjon utan, es termeszetesen aki raismer valamilyen formaban, egeszen a veletlen egybeesese lehet:)