Friday, July 1, 2011

tegnap esti hangulat...


..nagyon vartam a Juliust, tegnap este igy koszontottem/tuk a kertben.
Ma unnep van itt, az otthoni augusztus 20-nak megfelelo, Canada day.Tegnap megerkezett az ifju par is az unnepsegre, Kate es William .Ok az Ottawa-i founnepsegen lesznek jelen, de mindenutt lesz kisebb meretu, es este tuzijatek.

Irtam, hogy vartam ezt a honapot, megis keveredik nemi keseru iz bele, pedig meg el sem kezdodott.
Voltatok mar ugy, hogy valami tortent veletek, valamibe ugymond "belekeveredtetek", egy erzelmi kiszolgaltatottsagban? majd idovel, jo idovel, rendezodnek a dolgok, de a ghost a multbol ujra elo es elojon? majdnem 10 ev utan is?mintha nem akarna engedni, hogy rendbejojj, mintha ott allna lesni, hogy ne erezd jol magad, pedig ha ghostkent vegezte egyertelmu, hogy valami hibadzott .Ismet harom levelet kaptam, de most nevvel, cimmel egyutt.Az elso a jatek utan jott mindjart, de rendesen levezettem es probalok nem figyelni ra,a levelre, az irojara, csak nem ertem.Egyszeruen nem ertem.
Ha nem irnek, ugy ereznem gyava vagyok, pedig nem.Ha azt irom egy ideig nem irok, azonnal folbukkan valaki es hatasvadasznak nevez.Pedig senki nem keri a velemenyet , azt meg kulonosen nem , hogy olvasson.Ez az en blogom, azt irok bele , amit erzek, amit gondolok.Nem sajnaltatom magam most sem, nem unnepeltetni akarom magam, csak most ezt , igy erzek.Duhot.Elet vagyok, amiben nap mint nap, es azon belul is, egy percen belul is millio tortenes van.Jok, rosszak, kevesbe rosszak, de az elet ilyen.Csak pompas dolgokrol nem irhatok ebbe a naploba, az nem en vagyok.
Amint latjatok egy kicsit kiakadtam, pedig nem egyszeru kiakasztani .
A kukorica mindenesetre isteni volt, es meg nagyjabol ketszer tudok sutni vagy fozni.

igent mondtam egyszer, amikor nemet kellett volna mondanom...hibaztam, hat hiaba, ember vagyok..