Wednesday, July 20, 2011

házassági évfordulónkra.../July. 21.2011

Amikor nelkulem vagy es repulni vagysz, csak olvass engem!
megidezel, es en csillagokig viszlek..


gondolatban messzire szalltunk
csillagokkal agyaztuk az almunk
elhittuk, hogy a csillagokban jarunk...



...az ejszaka leeresztett fatyla alatt ultem, nem alszom jol idegen helyen.
Tavolba nezve olyannak tunt, az Eg es Fold talalkozik es ha elindulnek , belesetalnek a csillagokkal szort sotet vegtelenbe.
ultem , csodaltam a soha narancs szinuen nem latott Holdat, nekunk oltozott igy.
Halk zene szolt a hetterbol, Rihanna enekelt, " i want you make me feel , i'm the only girl in the world!"
Mosolyogtam, mert eppen igy ereztem magam en is, mintha tejesen egyedul lennek, csak egy mas ertelmezesben.
Aztan szelidebbre valtott a zene, es tancra kertel.
A Hold a toval, Te velem, a lelkem a lelkeddel tancolt..es sikerult egyedulinek ereznem magam, de mar egy olyan kapcsolatban, amirol a lany enekelt,
ferfi-noi kapcsolatban.

not bad egy evfordulora, egy jo sokadikra:)