Saturday, July 2, 2011

egy kis romantika...




...ha valaki megkerdezi tolem,hogy lehet eljutni a lake house-ba? termeszetesen, de jo nagy mosollyal mondom a Casablanca boulevard utan van, nem sokkal.
Nem hittem abban, hogy milyen fekvesu a hazunk, milyen fekvesu a haloszobank, abban az agy, hogy ezek befolyasolhatjak a napjainkat,a kozerzetunket.
Nagyon sokat koltoztem, azt hiszem a labam osszes ujja is kellene , hogy ossze tudjam adni.Nem viseltek meg nagyon azok a koltozesek, egy ido utan gyakorlatiasan kezeltem, telefon, kabel, iskola, posta atiranyitast.Dobozolast.
Egeszen eddig, amig ide nem talaltam.Itt nem tudtam megfogalmazni, csak jol ereztem magam.Lehet elfaradtam a sok koltozesben?talan.Lehet addig mentem, amig meg nem talaltam a legjobbat?lehet.A teljesen nekem valot?igen!

Erzelem gazdag, orok romantikus vagyok, es orok optimista.Ha a Casablanca boulevard-on megyek, hogyne latnam a fekete feher orok klasszikust, a legjeim legjet.Meg abban is leg, hogy imadom a fekete feheret.Ez a film timeless, 50 ev mulva is aktualis, 50 ev mulva is ertekes, talan hatvanyozottan ertekes lesz, a nepszerusegi indexe folfele ivel.Mar csak azert is , mert hianycikk.Az a tipusu komplex film, amiben minden van, politika, tortenelem, foldrajz, es a kihagyhatatlan, szerelem.Attol erdekes igazan, mert nem a szokvanyos, elore szem elott latott happyendes, Rad bizzak a befejezest.Vagy elfogadod es integetsz a repteren Ricknek, vagy tovabb szovod.Tokeletesen szerkesztett.Meg a rossz fiu is szimpatikus, sot sajnalni valo, az a rossz tipus, akit eppen a rosszasaga miatt szeretunk:)ugyis gondoljuk, ez a Laszlo eleg rosszkor kerult elo.Vegulis jo, hgy elokerult, mert nekik marad Parizs, egy idokapszula, egy rossz fiunak annyi eleg is, kulonben nem a rossz fiu kategoriaban lenne sorolva:)
Mire vegig hajtok a Casablanca utcan, es a filmen is, mar ott is van elottem, teljes ragyogasaban, nem takarja sem epulet, sem novenyzet. The lake house.Az igaz, hogy nem olyan epiteszeti remekmu, mint a lovestory-ban szerepelt, es at lett alakitva etteremme, de kit erdekel?Mar ropit is , rant magaval, es kepzeletben latom, valosagban keresem a postaladat, es hatha jelzi, hogy van benne level.Nekem?akar nekem is lehet, ez ugyis csak kepzelet.
Ilyen kornyeken ragadtam le, ha neha folmerul, hogy talan megyunk, osszeszorul a gyomrom.Mert hol van megegy olyan varos, ahol van Casablanca utca es haz a tonal...


*fotok este , amikor itt vacsoraztunk
es haz a tonal reggeli fenyben, hogy emberek nelkul is korbejarjam, korbesimogassam szazadszor is.
telen nem szokott kinyitni, akkor eleg arva haz, a tonal.





















2 comments:

  1. Szia Agnes,

    nagyon kedves beiras,magaval sodort.Amugy is ilyen nosztalgias napjaim vannak,ugy latszik amit vegleg lezarni szeretnek,folyton visszater,idonkent.Es ez nem mindig jo.Mire kikaszalodnek belole,valami foszlany,jelzes megjelenik,es emlekezesre kesztet.
    Pedig ki szeretnem torulni,es fura veletlenek jatekakent,egyelore ugy nez ki,valamiert meg kinlodnom kell ezzel.
    A film nagy kedvencem,A sziv hidjai utan kovetkezik.:)
    Szep napokat, Eniko

    ReplyDelete
  2. Szia Eniko:)

    Azt hiszem a mult az soha nem teheto le Eniko, es a legvaratlanabb, legfelkeszutlenebb pillanatban uti fel a fejet neha.Azt mondjak akiket szeretunk, meg ha el is szakadunk egymastol, de bennunk, velunk maradnak orokre.Ezert lehet ilyen nehez Neked.Legjobb nem eroltetni, csak haladni az arral.
    Sziv hidjai nalam is eleg elokelo helyen all:)de a Casablanca az elso meg mindig:)

    koszonom a kedves megjegyzesed, jo volt olvasni.

    puszillak Eniko!

    ReplyDelete