Saturday, July 23, 2011

meleg van...




mit csinalsz?

en-meleg furdot veszek

ilyen melegben ,meleg furdot?

en-igen, melegben meleget, mert ha felmelegedetten kimegyek a melegbe,mar nem lehet melegem, elore melegitett leszek.
Aki hideg zuhanyt vesz, es kimegy a forro levegore, a hideg boren lecsapodik a meleg, azonnal izzadni fog.Ez bizonyitott, vitanak nincs helye, kulonosen nem melegben:)

*a rozsam az elmult 5 napban, szo szerint megsult








..azt mondjak csupa erzelem vagyok.Ma amikor kivettem a zoldseget es meglattam ezt a sargarepa parost benne..nos az ember a hasonlot vonzza, vagy a hasonlohoz vonzodunk, nem tudom a kolcsonhatast, nehez lenne kibogozni, de ilyen szerelmes sargarepat en meg soha nem lattam:)korulottem mar a zoldsegek sem zoldsegek, valodi erzelmet fejlesztenek ki:)