Saturday, July 23, 2011

meleg van...




mit csinalsz?

en-meleg furdot veszek

ilyen melegben ,meleg furdot?

en-igen, melegben meleget, mert ha felmelegedetten kimegyek a melegbe,mar nem lehet melegem, elore melegitett leszek.
Aki hideg zuhanyt vesz, es kimegy a forro levegore, a hideg boren lecsapodik a meleg, azonnal izzadni fog.Ez bizonyitott, vitanak nincs helye, kulonosen nem melegben:)

*a rozsam az elmult 5 napban, szo szerint megsult








..azt mondjak csupa erzelem vagyok.Ma amikor kivettem a zoldseget es meglattam ezt a sargarepa parost benne..nos az ember a hasonlot vonzza, vagy a hasonlohoz vonzodunk, nem tudom a kolcsonhatast, nehez lenne kibogozni, de ilyen szerelmes sargarepat en meg soha nem lattam:)korulottem mar a zoldsegek sem zoldsegek, valodi erzelmet fejlesztenek ki:)

10 comments:

  1. Eva az mar keves:))+49 volt paraban es napokon at.

    ezt a melegest csak a nyelv miatt irtam, majdnem nyelvtoro:D pont igy mondtam el.

    ReplyDelete
  2. De tényleg igazad van ám!:)
    És ezek a répák...csúcs hogy mik vannak:)

    ReplyDelete
  3. Ezt a meleget, elképzelni is sok, nálunk sokkal kevesebbet sem bírtak ki a rózsáim:(
    Hűsítő hetet kívánok neked, kedves Ágnes.

    ReplyDelete
  4. Ági,nálunk is megégtek a növények az elmúlt hetekben, de most esik napok óta, minden felfrissül.
    Küldök neked is belőle!
    A répád csuda jó, ölelés, szerelem.......hát legyen neked is ilyen az életed!!!
    Puszillak!
    Judit

    ReplyDelete
  5. Sziasztok lanyok! Edina:)Rozsa:)Judit:)

    Koszonom a kedves uzeneteket, kozben ejjel megerkezett az eso is vegre:)ez biztosan miattatok!:)

    meg ilyen sargarepaval soha nem talalkoztam:)

    Nagyon szep Vasarnapot Nektek!

    puszi!!

    ReplyDelete
  6. +49???
    Na, most kapaszkodj! Itt most éppen 14,8 fok,
    ( júl. 24!) éppen elállt az eső,de ki tudja, mi lesz, és 5 óra ellenére egészen sötét van a felhők miatt.Ja, és szél is...
    Még csak el sem tudom képzelni a 49-et, csak hogy most nagyon fejbe vágna.

    ReplyDelete
  7. Itt meg ejszaka is csak 28-ra ment le:( van klima, de en utalom a bezartsagot, hiszen telen is legtobbet azt csinalja az ember.
    Olyan, mintha a sutobe setalnal be, egeszen pontosan olyan, emikor kimegyek.Ejjel esett, mara lement valamelyest, mar csak 38 fok van:)

    ReplyDelete
  8. Pfúúúú azért a +49 kicsit sok(kk). Itt mikor +38 volt,azt hittem soha nem lesz vége, és hogy kibírhatlan. Mondjuk a melegből melegbe sztorit én is alkalmaztam, mégha nem is tudatosan. Fel kellett mennem a munkahelyemen egy felső szintre, ami szinte üvegablak körbe, na ott aztán volt meleg. Mondtam is a kollegáknak, menjetek csak fel 5 percre, majd mikor kijöttök, a +38 felüdülés :)) Mondjuk meleg fürdőt nem vettem :))

    ReplyDelete
  9. Edit! itt a tavak miatt van ez a hatas.Mindig majdnem 100 %-os a paratartalom es az jo 8-10 fokot ad az alap homerseklethez.A meleg furdo egyebkent kifejezetten jo, melegen ajanlom:D

    ReplyDelete