Monday, June 6, 2011

kék,barna,jel..




"...Ha en nem xy lennek , te nem yx lennel, es csak most ismerkednenk elkernem a szamod es nem birnek varni 24 orat , hogy hivhassalak es mondanam:van kedved kavezni, egy ital vagy vacsora, netalan egy mozi, egeszen az eletunk vegeig?
Engedj meg egy kerdest:hogy tudtad neki megbocsajtani, hogy hazudott-becsapott, es nekem hogy nem tudsz ilyen kis dolgot megbocsajtani?
ne sirj, kerlek ne sirj!"...hallom meg mindig tavolrol, a fejemben ragadt ez a resz a filmbol.
Hosszu nap volt, nem is hittem hogy irni is marad energiam.
Utazasok elott valamiert uj taskam lesz es sal hozza.Imadtam a regi filmekben, ahogy suhan az auto sebesen, nyitott, es a no haja , salja lobog a szelben, talan ezert.
Szeretem a keket es barnat, angolul azert , mert b-vel kezdodik mindketto, blue&brown.
Egeszen kesoig sutott a nap a kertben, le is fotoztam, de ami a szavamat vette az a benti.
Nem lattam a falon a napot, csak amikor itt elohivtam a kepet...sign, serendipity, kek es barna es a sziv, a Nap uzenete:)joval kezd, jonak rajzol ilyet a falra, mondhatom...
Utana mindenutt kerestem mi idezhette elo, de ugy tunt el, ahogy kirajzolodott, itt hagyva engem a szamra sminkelt mosolyommal..