Friday, June 10, 2011

fülfantázia...


..megkerdeztek, hogy nem faj e a fulem a sok beszed hallatan..udvariasan kitertem, mert addig ecsetelhettem volna, hogy a kerdezonek is belefajdult volna a sok razuditott, boritott mondandomat hallvan. Nezem ezt a bogrem, eszakrol hoztam Tobermory pontosan , eppen a vilagbol igyekeztem kifele egy nagy fajdalmam miatt. Amikor ott aludvan , almomban is megjelent a fajdalom, rajottem jobb, ha visszafordulok.A rairt szoveget imadom"az alvas nem mas, mint szervezetunk kavehianyos allapota":) Nem tudom, ennyi kavet soha nem iszom, egyet, neha kettot csak. Aztan ahogy nezegettem inspiralt egy ujabb talalmanyom elvi levezetesere, fejben lejatszasara.
Nem lenne jo?, ha valaki sokat beszelne hozzank, de tartalmilag ugyan semmi nem lenne benne, de megis nagy terjedelmu lenne, es a fejunkben a telitettsegtol szikrak keletkeznenek, az idegsejt kisulese kovetkezteben, ez a szikra jelt adna a fuleinknek es hirtelen zoldellni, viragozni kezdene a sok sok szovegtol?..a beszelo azonnal elnemulna a latvanytol.Aztan tovabbfejlesztettem , es feltalalnam az ellenallast is(elnezest Mr.Ohm, hogy megforgatom a sirjaban),amit beiktatnek ebbe a nem elektromos korbe, ami egyetlen ,mondjuk halk nyelvcsattintassal kapcsolna be, mert , ha olyan beszelne zagyvasagot, akivel annyira elfogultak vagyunk, hogy mindegy mit mond, csak hozzank beszeljen, na akkor bekapcsolnank.Egyebkent meg none a sok zold a fulunkbol, es ezzel uj munkat is letrehoznek, mert lennenek fulapolo szalonok, ahol csak igazitast, utanvagast vagy egeszen komoly gyokeres megoldast vallalnanak , es nem mindig kellene idopont, a ful elgazosult allapotatol fuggoen surgossegi apolast is vallalnanak...tudom, hogy ebbol meg lesz valami, a minap a pitypangot is vedtek a yahoon, mintha valaki olvasta volna a blogomat:D Oh es lehetnenek fulsapkak, ernyok, igazi fuldivat agazat sarjadhatna:D nem tartom lehetetlennek, a labnak is megvan a divatja, a lakk, a bokalanc, tattoo, csak nehanyat emlitsek..eljon meg a Ful ideje is, jo lesz fulelni, nekem meg elindulni... csak most nyilalt belem, talan innen ered a zoldsegeketbeszel szoveg, eppen ideje, hogy kizoldeljen a fulunk:D

Ezert szeretem a csondet , ejjel is jo, johet,egeszen varatlan idopontban is betoppanhat, csak jojjon el minden nap egy kicsit..


* ha valaki arra gondol, miutan elolvas, hogy eppen en merek ilyet irni, aki nap , mint nap ennyit irok, nos az lehet, de csak az ujjam jar ennyit, a szam lakat alatt, a fulem meg ugye, egyertelmuen viragzik..
* mar csak ilyen macskam van, uvegbol, es tatika a neve,, mert O is csak hallgat, valaszolni nem tud..