Sunday, June 26, 2011

a hétvége vége...


...a szomszed nenimhez vendegek jottek delrol, es jo sokan.Tegnap hozzank is vendegek jottek, eszakrol, es nem sokan, csak soknak tunt.Ott csuszott el minden, amikor a szomszednenim bemutatott a vendegeinek, merthogy telefonon sokszor emlit, ugy ahogyan en itt a blogban Ot.A kertben neha osszemosodott minden, a vendegek keveredtek, es neha itt a hazban is vegig szaladt egy ket gyerek visitva.Ezzel nem volt baj, hiszen nyar van, meleg, megkergulunk mi felnottek is.Amikor a krumplipuret vertem a habverovel, es a neni attelefonalt es megjegyezte, mar hulyere verem a szegeny krumplit:D majd az egyik tunderi kisfiu(5 eves) megkerte anyukajat, hogy valamit szereljen neki ossze, az anyuka magszolalt:keress valakit, akinek penisze van kisfiam! nos ekkor ugy ereztem a krumplit csakugyan eleget vertem, es valami hibbant helyre keveredhettem, csak nem vettem eszre.Es erre kaptam azt a mondatot, ha meg folteszem magamnak a kerdest, akkor meg nem vagyok hibbant. Ilyen bort kaptunk ajandekba a deli vendegektol, amit bevallom most a hetvege vegere egyet en is kinyitottam, pedig soha nem iszom.

Viszont remek hir, hogy a Parlamentunk egesz hetvegen ulesezett, hogy en sorsolhassam a ruhat! na jo nem a sorsolas miatt, csak a postas sztrajk eleg sok kisvallalkozast karositott, igy egy ket napon belul ugy fest minden a regi, dolgozni fognak. Tehat elore hoztam, kedd estig meg lehet jelentkezni, es kedden este sorsolok!! Igy szerdan mar postazhatok!

Szerintem en izgulok a legjobban, de az nem baj:)

Szep het kezdest kivanok! es cheers!:)

5 comments:

  1. Ági, ha látnál most engem: ülök az íróasztalomnál, nézem a monitort, tőlem kb. 3 méterre ül a lányom, holnap vizsgázik az egyetemen, kicsit feszült hangulatban vagyunk, mert izgul, hogy sikerüljön, ez fontos szigorlat, mereven nézi a jegyzeteit. Erre ebben a síri hangulatban én egyszer csak hangosan, mondhatni nyerítve felnevetek, mit nevetek, hahotázok az írásodtól. Lányommal egymásra nézünk, én csak vigyorgok, miket mondanak egyes anyák a gyereküknek, ha egy hímnemű egyedet keresnek, ilyen nincs, nekem eszembe nem jutna, és ezen addig nevetek, hogy végül a lányom is elmosolyodik. Talán már nem is izgul annyira egy rövid időre.... Már ezért a mosolyért megérte - köszönöm!!! Olyan aranyos volt, tényleg::::))))))

    ReplyDelete
  2. Ágnes nagyon hópofa írást kerekítettél! Jókedvre derített, pedig egy kicsit csalódott voltam...tudod úgy minden és mindenki.....
    Köszönöm Neked!

    ReplyDelete
  3. Vegre hazakeveredtem en is:)

    Szia Dori!

    En annak orultem, hogy nem ettunk, biztosan rosszul nyeltem volna:DD igy himnemut keresni meg en sem hallottam:D
    Sok sikert kivanok a vizsgahoz, szoritok a lanyodert!!

    Igy vihogni en szoktam neha a kertben, ez azert erdekes, mert en meg soha senkit nem hallottam olyan hangosan nevetni, ahogy neha en tudok:))koszonom, hogy leirtad!

    puszi, szia!

    ReplyDelete
  4. * ez csak itt vonatkozik, mert az itteni emberek olyan csondesek, es nekem sokszor elettelenek..na ehhez kepest az en nevetesem a kertben, eletet visz:D

    ReplyDelete
  5. Erika:)nagyon orulok, ha jobb kedvre deritett az irasom, es sajnos tudom, hogy mirol irsz, en is igy ereztem magam par hete.Olyan vilagvegi hangulatnak szoktam mondani.
    Erika mi mindnig sokat fogunk csalodni, sajnos ezen a teren nem tudok biztatobbat irni:( de majd itt nalam folfele kunkorodik a gorbe:)
    Nem erdemlik meg, ne foglalkozz Veluk, barki is az!!

    puszi, oleles!

    ReplyDelete