Friday, June 24, 2011

Colombo hadnagy...




ma meghalt Colombo hadnagy

..az ember elete nagy reszet azzal tolti, hogy emlekeket idez elo, gyujt
majd egy masik reszet azzal tolti, hogy ezeket elveszitse, feledje
nem lenne jobb csak addig maradni, amig az emlek szep marad es orokke vigyazni akarnank?
jo lenne elore okosnak, bolcsnek lenni, ugy szuletni
majd idovel, amikor mar ugy sem tudunk vele mit kezdeni , szep lassan elveszitenenk a bolcsessegunk
eppen ugy fogyna el, mint az eletunk
a levego a mellkasunkbol
a szo az ajkunkrol

Nyugodj bekeben Colombo hadnagy , kar, hogy mar nem jossz vissza az ajtobol megegyszer , utoljara
ABC 2003-ban adta le az utolos epizodot .
(surgosen megnezek valahonnan nehany reszt az emlekedre)

9 comments:

  1. Éppen most olvastam a hírt Alíznál, és most nálad.Szinte minden epizódot láttam már,tudom, mi történik egyes epizódokban, de ha tehetem, mindig leülök a TV elé, és megnézem. Peter Falk - Colombo miatt.Mert úgy jó, ahogy van, és szándékosan nem írok múlt időben.

    ReplyDelete
  2. Peter Falk - Colombo - igazi legenda!

    ReplyDelete
  3. Nem vagyok nagy filmnéző, pláne nem sorozat (csak ifjonc koromban volt egyetlen egy...), de Colombot sokat néztem. Ráadásul, valahogy Anyuhoz is kötöm a dolgot, mindig együtt néztük. Arra ugye hamar rá lehetett jönni, hogy ki a gyilkos, de az mindig ott-tartott a tévé előtt, hogy lássam, miként jön rá ez a Peter Falk által tökéletesen jól eltalált karakter, Colombo.
    Sajnálom, hogy elment. Bár arról is olvastam, hogy valóban nem volt már jó a földi lét neki az utóbbi időkben.
    Nyugodjék békében!

    ReplyDelete
  4. Tegnap este hallottam a tévében a szomorú hírt. Nagyon sajnálom.. Nekünk is a kedvencünk volt Colombo, és bár mi is kívülről ismertük az összes részt, ha tehettük, soha nem hagytuk ki az újbóli megnézését a sorozatnak. Az egyik nagy-nagy kedvencünk volt!! Köszönöm, hogy írtál róla, és így mi is megemlékezhettünk Peter Falkról! R.I.P.

    ReplyDelete
  5. Egyike azon krimiknek, mikor mi nézők tudjuk ki a gyilkos, de az, aki nyomoz nem. Láthatom a magát gyilkosságot is, és mivel tudom, hogy Colombo milyen éles logikával nyomoz, figyelem, hogy a gyilkos elkövet-e hibát.Nem unalmas annak ellenére, hogy tudom, ki követte el a gyilkosságot.
    Persze, nem azokról a részekről beszélek, melyeket kívülről tudok.:-)
    Az a jó benne, hogy nincs túl sok vér és erőszak benne, viszont egy kicsit megmozgatja az agyat.
    Az Agatha Christie filmeket pedig a környezetért nézem. Azok a teáscsészék, csipkék, kertek...!!!

    ReplyDelete
  6. Jó a kép, amit idetettél. Így él bennem Ő. Mikor visszafordul még az ajtóból, és úgy tesz, mintha eszébe jutott volna valami... Nagy trükk!:-)

    ReplyDelete
  7. Most olvastam hogy meghalt Peter Falk, Colombo. Egy igazi híres legenda. Pedig más szerepekben is kiválóan szerepelt mégis a Colombohoz kötödik a neve.Az egész sorozatot láttam , egy nagy Híresség ment el.... megint...

    ReplyDelete
  8. Talán nem mindenki előtt ismeretes, hogy Peter Falk apai ágon magyar gyökerekkel rendelkezett, dédapja Falk Miksa volt, aki a Pester Lloyd szabadelvű újság főszerkesztőjeként vált híressé a Kiegyezés idején. Hát persze, hogy közel áll hozzánk! :)
    Isten nyugosztalja békében!

    ReplyDelete
  9. Sziasztok Lanyok!! ma csokorba szedlek:Eva:)Erika:)Szilvi:)Dorka:)Vera:)Kati:)

    Eloszor is elnezest, hogy most igy valaszolok csak, de reggel a szokasosan nem tudtam ma benezni.Meglepodtem, de nagyon orulok, hogy ennyien szerettuk!!
    Eva! ez a foto nekem is nagyon tetszik.
    Kati! en tudtam errol a magyar reszrol, de koszonom, hogy leirtad.

    Neha egy egy ilyen karakter, ha nem is letezik, de valaki ennyire magaeva teszi, ugy hozzank no, olyan , mint egy csaladtag, szerintem Ti is igy erzitek!

    Eva! azt is szeretem, amikor apro puzzlekent kell a homalybol megfejteni valamit, de azt is, ha mar tudom, de kirajzolja, meglepi az utat oda.

    Szilvi! nekem neha vannak sorozataim, altalaban 2-3:)

    Dorka:)Ot valahogy nem birtam volna kihagyni, azt hiszem..sajnalom, hogy ilyet kellett irnom Rola:(

    Vera:)Erika:) latjatok mennyi kozosunk van, nem veletlenul olvasgatjuk egymast:)

    Koszonom , hogy mind hozzaadtatok egy kicsit!

    puszillak Mindannyiotokat!

    ReplyDelete