Tuesday, June 14, 2011

izgalomban..

Tegnap keso delutan csorog a telefonom, a professzor volt(tavaly novemberben kaveztunk, beszelgettunk harmasban), szerdan a varosomban lesznek, es nagyon szeretnenek talalkozni velem ujra .Nem kellett meggyozzon, barmit lemondanek ezert a talalkozasert, es most keszulok is meglepetessel, mert van idom.Tina, a tanitono kulon konyvet is olvasott miattam, akkora hatassal voltam legutobb es lesz idonk megvitatni.Nem lehet leszedni a mosolyt az arcomrol, ahogy hallottam a hatterbol ezt a nyugdijas tanarnot, a lelkesedeset, ahogy belebeleszelt a professzor szavaiba, kitalalva a valaszaimat:)Nagyszeru nap lesz.

Este -e-mailt kaptam, hogy ma erkezik a baby-m(mimoza...), pontosan, precizen 14-en, ahogy igertek.Egeszen kicsike, mert en szeretem, szeretnem folnevelni, megis meghalok a kivancsisagtol.Meg nem kerestem cserepet, helye mar megvan, sok sok Napot , fenyt igenyel, es nagyon tolerans a nagy meleggel is.Hogy mi mennyire hasonlitunk valoban.Ha ranezek, korbenezem, megerintem, fogok tudni cserepet valasztani, addig nem.
Amikor viragot bont,aranyszinu lesz.Nagyon -nagyon torodnom kell vele, es neki is velem, de ugy kepzelem , majd ha viragzik, az lesz a visszatorodese.

Most rohanas, este meggyes lepenyt keszitek a professzoreknak, ha legutobb el voltak ajulva, akkor most lesznek igazan, magyarosan megvendegelve..mar tudom, hogy aludni is alig fogok tudni, reszben a baby virag, reszben a fantasztikusnak igerkezo beszelgetes miatt...jo nap lesz a mai is, a mandulak meg viselkedjenek, azt tanacsolom, ha szomatizalos, ha nem.. szep napot!


2 comments:

  1. Kellemes, jó beszélgetős szép szerdát :)

    ReplyDelete
  2. Lilike!

    Talan emlekszel is, amikor tavaly irtam roluk.Utana karacsonyt is kivantak, es meg egyszer ebben az evben folhivtak.
    Ma delutan tudom, hogy nagyon jo lesz, mert alig tudjuk abbahagyni a beszelgetest.Kulon megtisztelonek talalom azt, hogy idegen emberek olyan erdeklodest mutatnak, hogy a tortenelmemrol konyvet olvassanak, hogy ezaltal is jobban ismerjenek, ertsenek:)Mai vilagban ez nem is tudom mekkora szo!!

    Koszonom a kivansagod, es nagyon orulok, hogy latlak!!

    puszillak , szep napokat kivanok viszont!

    ReplyDelete