Thursday, June 2, 2011

majdnem mimóza.../part 3


"Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful."
(
"A szeretet mindig turelmes es kedves.Soha nem feltekeny. A szeretet soha nem nagykepu vagy bekepzelt.Soha nem durva vagy onzo.Soha nem serto, es nem sertett.")

..a kertben olvasgattam verseket, leveleket ebbol a kis konyvbol, B.-tol kaptam mar nem most.
Egy egy gondolatnal megallva, neztem a a kerites menten nyilo lila szinu gombfeju viragokat, nevuket nem tudom en, nem en ultettem, a kerttel orokoltem oket.
Talan a versek, a gondolatok es a vakito nap hatasara lett rozsaszinu a latasom es majdnem mimozanak lattam oket, szinte kihuztak magukat jo magasra, pipiskednek is, hogy lathatobba valjanak..meg 10 nap mimozaig, addig majdnem mim
ozazom en...:)