Tuesday, June 7, 2011

hajnalban balance-ban...

...van valami kulonlegesen felemelo erzes abban,amikor hajnalban csondesen esik, ilyenkor a madarak is nemak.Nem egyenkent koppannak a cseppek, csokorban csoppennek. A fuggonyt meglibbenti,tancoltatja a levegoaramlat , ezzel esoszagot hoz be, ami legalabb olyan kedves, mint a zaj, amit csap a cseppjeivel.Az esti mosoly marad.
Joga utan allva a zuhany alatt jovok ra, az eso adott egy belso tisztitast, most kapom a kulsot.
Kell az egyensuly ehhez a mai naphoz is..

6 comments:

  1. Nálunk több nagyon forró nap után végre esett az eső /némi égiháború kíséretében/, és az volt benne a meglepő, hogy egy tengelice olyan boldogan énekelt, - örülve az esőnek -, hogy meglepődtem. Esőben általában csend van, és csak utána fognak hozzá ünnepelni.
    Azon meg már nem is csodálkozom, hogy a barnát nagyon szeretem együtt a kékkel. Meg a kéket mindennel, meg egyedül is! :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szeretem az esőt! Megnyugszom tőle.

    ReplyDelete
  3. Igen, egy igazi csendes nyári eső megnyugtató tud lenni! Már írtam kétszer is bejegyzést ide hozzád, remélem ez nem tűnik el!

    ReplyDelete
  4. Szia Kati:)

    Szivesen kuldenek esot, ha tudnek, mert mi nagyon sokat kapunk, osszefuggoen nem volt 4 napunk eddig ugy, hogy nem esett.Ugy latszik a madarka nem birta kivarni, hogy elalljon:D en szopktam nekik tenni edenybe vizet, ha sokaig van szarazsag.
    A keken meg en sem lepodtem meg:)

    puszi, szia!

    ReplyDelete
  5. Eva:) itt ahogy fontebb irtam, most annyira nyugodt lehetnel, hogy mar attol lennel feszult:D tenyleg sok esot kapunk.Ma amiert leirtam, mert olyan jo ugy ebredni, hogy hallod osszefolytan a zajt, hogy esik, de olyan csendes , ovatos, mintha nem akaran felebreszteni:)

    puszi, szia!

    ReplyDelete
  6. Szia Erika:)

    Sajnalom, hogy elvesztek, mert szeretem a megjegyzeseidet..nem lehet ujra irni?:) csak poenkodom, nem eroltetem en, de ha ir valaki , annak nagyon tudok orulni!
    Szombaton en be sem tudtam jonni a sajt blogomba, azt irta nem talalja a servert, de minden egyeb mukodott.
    Ma nagyon szepen esett, ha delutani, esti lett volna, biztosan setalok benne:)

    puszi, szia!

    ReplyDelete