Thursday, June 9, 2011

ablakból...



..nyari ejszaka csillagos csondje csalt az ablakba, szeretem.Nezem az utcat, nehol lampa vilagit, tor utat a sotetben, bekesseg, nyugalom van.Bennem is. A rohano vilagban az ilyen estek, ejszakak megallitjak az idot, jot tesznek, torodnek velem.Csak a kutya horkol hangosan.18 oraja vagyok talpon, es csoppet sem faradt, igaza volt a jogas lanynak, az energiank mindig mas, minden nap kulonbozik.Nem tudom honnan van ennyi energiam, 200 km-t vezettem is, es csak pici toredeke volt a napnak. Meg nincs ilyen ablakom, de megis jo itt kuporogni, jatszani az alommal, hogy lesz, tudom, hogy lesz.Egy idoben sovarogva neztem filmeken , ha valaki viragot kapott es kartya volt benne.Elarulta ki kuldte, es meg nehany sort, milyen alkalombol, milyen erzelemmel.En mindig szemelyesen kaptam viragot, ezert ostobasag lett volna a kartya, bar tudtam volna orulni ugy is.Majd feledesbe merult a sovargas, es kaptam csokrot kartyaval, akkor , amikor mar nem is szamitottam ra.Ma is orzom a kincseim kozott.Ezert tudom, hogy ablakom is lesz, eppen ilyen kek-barna.A mai nap allasa szerint:) A nyarban az is jo, hogy nem csabit a paplan, az agy melege, nyugodtan lehet belefeledkezni a csillagok csabito csillagszorasaba.Meg ma van de megis holnap, mert egeszen addig ma lesz, amig le nem fekszem, vagyis eppen ideje...jo ejszakat nekunk:)