Thursday, June 16, 2011

kacsa barátság...




..ma reggel hulla faradtan ebredtem, alig birtam folkelni.Most volt az a pont, amikor en teszem ket vallra a mandulakat , vagy ok engem.
Valahogy osszeszedtem magam minden lebeszeles ellenere es a partig meg sem alltam.Jo sokan voltak mar, es ma nem tudom mi tortent de mindenki koszont.Volt aki jo reggelt, volt aki szep napot kivant, volt aki meg intett is melle.Maskor is szoktak koszonni de nem ennyien.
A vizig indultam, hogy a hullamok hangja feltoltson, de a latvany megallitott feluton.A viztukor ugy csillogott, mintha apro gyemantdarabokkal szortak volna meg, a nap sugarai tancoltak a csipkezoen fodrozo hullamokkal.
Lementem a vizig, ahol eppen kacsak (loonies) csapata haladt egeszen kozel a parthoz.Harman ugy gondoltak megneznek maguknak, mert legugoltam fotozni, ezt erthettek felre.Jottek ismerkedni, baratkozni:)
Kozben sikerult lekapni, ahogy egy siraly lecsap valami artatlan kishalra.
Amikor lattak, hogy nem ismerkedunk melyebben, kozelebbrol, tovabb indultak a tarsaik utan.En meg neztem utanuk kicsit, integettem is, es jobb kedvuen jottem haza..


2 comments:

  1. Kedvesek az állatok, mikor ismeretlenhez közelednek :)) Jó pár évvel ezelőtt a Fertő tavat körbetekertem egy 3 napos kis túra keretében egy barátommal. Egyik reggel mikor felkeltünk, közel voltunk a vízhez, és láttam, hogy egy hattyú arra kóricál. Elkezdtem felé menni, volt nálam babapiskóta, mert épp azt majszoltam. A hattyú észrevette, és jött felém. Én leguggoltam, és a tenyeremből először kis darabokat kivette, majd egy egész babapiskótát, ami 10-15 cm. a számba tartottam, és úgy nyújtottam felé. Közben a srác akivel voltam, szaladt a fényképezőért... És meg örökíttte azt a pillanatot, ahogy a hattyú a számból veszi ki :)) Csuda pofa volt...:))) Majd előkeresem azt a képet, és felteszem..

    Egyébként köszönöm a gratulációd a vizsgámhoz, sikerültek.Sajnos otthon valamiért nem enged se hozzászólni egy egy ember bejegyzésére, de még választ sem tudtam küldeni az én bejegyzésem alatt neked. Nem tudom mi lehet, mit állítottam el. Mindig visszadob, hogy jelentkezzek be, és hiába jelentkezek be, és küldeném az üzenetet, nem engedi, megint jelentkezzek be....Ha tudja valaki a választ, megköszönném a segítségét.

    Edit

    ReplyDelete
  2. Szia Edit:)

    Azt a fotot jo lenne latni, nagyon erdekes lehet:)
    JOnnek a kacsak mindig, ez most azert teszett nagyon, mert harman direkt a vizbol jottek ki es ugy alltak be, mint valami modellek.:)Az tetszik meg, amikor uttesten mennek keresztul, leall a forgalom es ok szepen egymas utan attotyognek.



    Megneztema beallitast a hozzaszolasoknal, es igy nem tudtam rajonni mi lehet a baj.Mert csak a masoket ecseteli, a sajatod nem.Talan nezd meg azert a settings-re ha klikkelsz, es utana alatta a comment, azon haladj vegig, hatha latsz valami elterot.Sajnos tobbet nem tudok segiteni.

    Orulok, hogy jol sikerultek a vizsgaid!:)a fiam a heten irja az utolsokat.

    ReplyDelete