Tuesday, June 21, 2011

díjazottan...


Rozsatol :
50 év felett
Magyar népművészet
abban a kituntetesben volt reszem, hogy dijat kaptam.Mindket blogja csodalatos, igaz en eddig a nepmuveszetit latogattam, a szemnek gyonyorkodteto ott minden egyes darab.

Egy dijnak szabalyai,kotelezettsegei vannak, a kovetkezok:

1.Megkoszonni a szemelynek, akitol kaptuk.
2.Kihelyezni a blogunkban egy post kereteben.
3.Tovabbadni 12 szemelynek.
4.ertesiteni oket a dijrol.

Eddig jonehanyszor kibujtam a feladat elol, most tovabb adom , hiszen nem sokkal tobb blog az, amit kovetek rendszeresen.Es eppen azert, mert szeretem Oket.Tehat Ok azok, illetve Ti:

-Anglia húz

-
Artemis,absztrakt ékszerek

-
Az élet szép, és még szebb ...

-
Ba-tor-ba-bo krea - sajátké...

-
hajnalváró

-
Juhász Edit blogja

-
Jó idők, rossz idők

-
Nagymamis

-
Négy a lány

-
oximoron

-
Sweet home by the river

-
VERA:gondolataim /kézimunk...

-
Virágaim,angyalaim....

-
Zsófi és Luca

-
Éva blogja


Talan nehanyan kimaradtak most, igy is tulleptem a megengedett 12-t.Gratulalok Nektek elore is es ha csak egy mosolyt kapok, de a feldatot terhesnek erzitek, nem baj, nem fogok megsertodni:)Ma Szentivan van, barmi belefer, meg egy blogdij is...

28 comments:

  1. Ágika, most pont itt vagyok!!! KÖszönöm h gondoltál rám!
    Örülök hogy már nem fázol, hogy már nyár van nálatok is, hosszú nappalok és szépségek!
    Puszillak!

    ReplyDelete
  2. Kedves Ágnes, nagyon szépen köszönöm! Én is szívesen jövök hozzád.

    ReplyDelete
  3. Mercike:)ha nem is mindig kommentelek, de mindig megcsodalom a kepeidet:)

    Es igen, vegre jo nyar van, es eso is illoen ejjel esik:D

    puszillak, szia:))

    ReplyDelete
  4. Sofia:)kolcsonosen erzunk, csodalatosak a kepeid, a kerted, es a verseid.
    Es adni nagyon jo, kapni is, de adni megjobb:))

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  5. Nagyon köszönöm Ágnes! Minden reggel "veled ébredek", már, ha épp nem hagysz ki bejegyzést! :) Akármilyen messze élünk egymástól, nagyon közelinek érezlek. Mivel alapvetően kényelmes vagyok, a 12 nagyon elborzaszt, de nagyon jól esett, hogy rám is gondoltál! :)

    ReplyDelete
  6. Ágnes, én is köszönöm a tőled kapott díjat, a tiedhez pedig gratulálok.
    Gondolataidat, képeidet szeretem. Jó ide jönni.
    Adok is egy mosolyt neked.:-)

    ReplyDelete
  7. Kedves Ágnes!
    A mosolyt már küldöm is... Egyébként már eleve szétterült az arcomon, amikor megláttam a blogod új "arcát", ezzel a fantasztikus nyári összeállítással! Azonnal felvenném az összes darabját!!! Az a ruha, cipő és táska együtt, jaj de jó lenne!
    És hát köszönöm szépen nagyon...
    Nagyon tetszik a díj neve is, biztos továbbadom!
    Szeretettel,
    Szilvi

    ReplyDelete
  8. Kedves Ágnes!

    Nagyon szépen köszönöm a dijat. Azt hiszem Én tartozom köszönettel, hogy az olvasód lehetek. Amikor ide jövök és olvasok, kicsit mindig megfeledkezem a dolgaimról, vagy éppen pont fordítva...előhoz belőlem valamit. Azt hiszem én tartozom Neked köszönettel MINDENÉRT, amit
    Tőled kapok.

    Legyen nagyon szép napod!

    Szeretettel:
    Csilla

    ReplyDelete
  9. Orommel tettem Kati:)szeretem olvasni a blogod, az erdekes megvilagitasokat, a sok elgondolkodtatot, amikor neha napokig befeszkeli magat valami a fejembe:)
    Koszonom a kedves szavaid, az erzes kolcsonos:)

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  10. Koszonom Eva!Ismetelhetem magam, kolcosnseen erzek, nagyon szeretem olvasni a blogod,a sok szep kep.A sok falat a mindennapokbol is, szeretem:)

    szia, puszi!

    ReplyDelete
  11. Szilvi:))e is pont igy ereztem, amikor meglattam ezt a kepet, meg a pafranyt is tartanam, csak az enyem lehetne ugy, ahogy van:))
    Mi is negyen vagyunk testverek, igaz nem lanyok, de ez valamiert meg pluszt ad arra, hogy szeressem a blogod.:)
    Koszpnom, hogy tovabb is adod, bar a mosolynak is orultem:)

    puszi, szia!

    ReplyDelete
  12. Csilla:)nagyon kedves vagy, mint mindig, de egyezunk ki abban, hogy kolcsonos:))szeretek irni, hol igy hol ugy, es koszonom, hogy olvasod:)
    En meg minduntalan csodalom a kreativitasod!

    Legyen nagyon szep a napod!
    puszi, szia!

    ReplyDelete
  13. Köszönöm a dijat, de leginkább azt érzem kitüntetésnek,hogy rendszeres olvasásra méltónak találod a blogomat.
    De gyanitom, én most se szabályszerűen fogom kezelni a dijat.

    ReplyDelete
  14. Ágnes! Köszönöm hogy gondoltál rám, az már egy ajándék ha olvasod a blogomat.Szeretek itt elidőzni
    Legyen szép napod!!

    ReplyDelete
  15. Ágnes én is köszönöm, szívesen olvaslak, egy-egy írásod napokig leköti a gondolataimat. Jó, hogy vagy nekünk!!!!!!!!
    Puszillak! Erika

    ReplyDelete
  16. Kedves Ágnes! Végül csak ideértem én is... köszönöm szépen a díjat, hogy gondoltál rám. Nagyon jólesett.
    Szép derűs napokat kívánok szeretettel ölellek
    Gabi

    ReplyDelete
  17. Marianna:)Tudod olyan a blogod, hogy a kulonleges, egyedi ekszerek melle ha olykor irsz, azok is csak megerositik oket.
    Kivancsian varom hogy fogod megoldani, es teljesen szabad:)

    puszi, szia

    ReplyDelete
  18. Kedves Vera:)nem tudom feledni a kurtos kalacsom megjegyzeset, amit kivaltott Nalad, es a megjegyzesed, ahogy meghatott engem.De a blogod, a kezimunkak, a novenyek mind hozzam kozel alloak, szeretem latogatni.

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  19. Erika:)Tudod teljesen korbetekeregtem otthon kocsival vagy csaladostol, vagy csak a fiammal, de valahogy a Te videked kimaradt eddig, es en olyan szivesen olvasom, amikor olyan szepen beszamolsz egy egy kirandulasrol.Es a kezimunkad, kerted szinten kozel tart:)De kulonosen egy valami meg, az anyaknapi 3 sziv, hogy harmat keszitettel, ez nagyon megerintett, mert arulkodik Rolad, de a parodrol is, jo helyen vagy.

    puszillak!:)

    ReplyDelete
  20. Kedves Gabi:)nem, nem kestel le, eppen ezert szeretek Nalad is idozni, mert igy hataron tul ugy betekintest nyerni, ahogy le tudod irni, at tudod adni a kirandulasokat, a hetkoznapokat, majdnem olyan,mintha ott lennek:)a nem ritka humort meg kifejezetten imadom:)

    puszillak, szia:)

    ReplyDelete
  21. Köszönöm, drága Ági!! Kicsit elmaradtam az elmúlt napokban, sajnos megint jött egy nem várt (persze mikor várt?) betegség, de most megint vagyok!
    Köszönöm, hogy gondoltál rám is, nagyon-nagyon örülök!!!Puszillak sok szeretettel:)

    ReplyDelete
  22. Kedves Dori:)Nagyon szivesen tettem, hatha egy mosolyt csal.Sajnalom, hogy ujabb gondjaid vannak, voltak:(

    Gyogyulast, egeszseget es sok nevetest kivanok!!

    puszillak, szia!

    ReplyDelete
  23. Én is megköszönöm, itt is, nyilvánosan a díjat, végre tudok itthonról is mejegyzést küldeni, megoldódott a gixer.
    Nagyon szeretek ide járni hozzád :)
    Szia
    Puszi
    Edit

    ReplyDelete
  24. Draga Agnes,
    elég, ha azt mondom: mint igazi mosolymano mosolyogtam, csodálkoztam es örultem egyszerre, mikor olvastam, a dijatadon engem os kituntettel.
    Köszönöm!!!
    nekem megtisztelo, hogy olvasol...
    oleles,
    oximoron)

    ReplyDelete
  25. Edit:)orulok, hogy megoldodott a gondod, annak meg megjobban, hogy szeretsz olvasni:)kolcsonosen szeretek Nalad olvasgatni!:)

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  26. Kedves oximoron:)Jajj dehogyis!en orulok!!ha egyszer konyvet irnek a blogrol(amire alkalmatlan vagyok:)Neked dedikalnam, mert Te inditottal el a lejton:))de nagyon jo utazas!csudajo!:)

    puszillak, szia:)

    ReplyDelete
  27. Kedves Ágnes!
    Gratulálok a díjadhoz és itt szeretném megköszönni /még ha kicsit megkésve is/ hogy rám is gondoltál!
    :)
    Jövőhetem már kicsit nyugisabb lesz, akkor többet tudok jönni a géphez...
    :D

    ReplyDelete
  28. Monika:)koszonom szepen, es ugyan, semmi baj, hogy csak most jelentkezel!Tudom nyar van es mindneki mas idopontban tunik el egy egy idore.

    Nagyon szeretem olvasni a beszamoloidat, ahogy a kislanyaid kore szovod, fonod, es nagyon szep a kerted!:)
    En is gratulalok Neked! tovabbi szep nyari napokat kivanok!

    ReplyDelete