Tuesday, June 21, 2011

díjazottan...


Rozsatol :
50 év felett
Magyar népművészet
abban a kituntetesben volt reszem, hogy dijat kaptam.Mindket blogja csodalatos, igaz en eddig a nepmuveszetit latogattam, a szemnek gyonyorkodteto ott minden egyes darab.

Egy dijnak szabalyai,kotelezettsegei vannak, a kovetkezok:

1.Megkoszonni a szemelynek, akitol kaptuk.
2.Kihelyezni a blogunkban egy post kereteben.
3.Tovabbadni 12 szemelynek.
4.ertesiteni oket a dijrol.

Eddig jonehanyszor kibujtam a feladat elol, most tovabb adom , hiszen nem sokkal tobb blog az, amit kovetek rendszeresen.Es eppen azert, mert szeretem Oket.Tehat Ok azok, illetve Ti:

-Anglia húz

-
Artemis,absztrakt ékszerek

-
Az élet szép, és még szebb ...

-
Ba-tor-ba-bo krea - sajátké...

-
hajnalváró

-
Juhász Edit blogja

-
Jó idők, rossz idők

-
Nagymamis

-
Négy a lány

-
oximoron

-
Sweet home by the river

-
VERA:gondolataim /kézimunk...

-
Virágaim,angyalaim....

-
Zsófi és Luca

-
Éva blogja


Talan nehanyan kimaradtak most, igy is tulleptem a megengedett 12-t.Gratulalok Nektek elore is es ha csak egy mosolyt kapok, de a feldatot terhesnek erzitek, nem baj, nem fogok megsertodni:)Ma Szentivan van, barmi belefer, meg egy blogdij is...