Friday, June 3, 2011

a barátságról...


"mindig az a nehany masodperc a leghosszabb, amikor hallom, hogy becsaptad a kocsi ajtajat es amig benyitsz.Szemem a szemedbe furhatom, es masodperc alatt latom, hogy milyen napod volt"(Te)

"engedtem, hogy hibazz, mert tudtam, lattam elore a veget, de azt is tudtam, hogy neha magadnak kell megtapasztalni, amit elore latok, es azt is tudtam, hogy utana ott leszek Neked"(en)

'hiszen a vilagvegere is mentem Veled, isn't that enough?"(en)

"szeretem, hogy barkirol meselsz,azonnal ele helyezel , mindig mutatva, mindig megerositve, Nalad en vagyok a noi etalon"(en)

A baratsagrol szerettem volna irni egy ideje, akkora tema, hogy nem tudtam tomoriteni.Barmilyen reszlet hianyozna , ha kihagynam, mert ahhoz tul osszetett. Megertetted, hogy a blog a kincsesladam, szavakkal tele rakva.Mindig mas tema, mas erzes leirasa, megelese, hogy uj es ujabb szavak johessenek elo, olyan is, amirol mar azt hittem elfelejtettem.Pipiskednek, vagy nemi-nemu, bazsalygott.Olyan, mintha letszamellenorzest tartanek kepzeletben, hogy mind megvan, ott vannak, ha nem is kiabalnak, nem jelentkeznek. Nagyon sokszor hetekig csak ennyit beszelek magyarul, amig irok bele, es az is csak fejben jatszodik, mert nem vagyok bolond, hogy iras kozben beszeljek:)ezen nevettel, szereted az ongunyomat is.Nem is tudtad, hogy a baratsaggal nem csak a szociologusok, pszichologusok, de antropologusok es zoologusok is foglalkoztak/nak. En sem tudtam.
Csapongtam ossze-vissza, tudtam akkor fogom felismerni a nyilvanvalot.A baratsag is , mint minden egyeb, szemelyre szolo, mast es mast takar, jelol mindenkinel.Nalam Teged, Te vagy a legjobb baratom, es megtudtam, hogy BFF best friend forever.Nem vissza, hanem elore merek menni idoben, hogy leirhassam, mert mint annyi mindennel, magambol indulok ki, hogy leirhassam.
Illetve megis tudtam tomoriteni, egyetlen szoba, megha csak magamnak is..:)


Pentek reggel, egy nagyon nehez nap emlekere..


* milyen erdekes, hogy az emberek azonnal figyelmeztetnek, ha azt mondjuk "soha", amikor orokket iger valaki, senki nem szol, pedig le nem merem irni szazalekban soha nem igaz:)