Thursday, June 23, 2011

az õrült ötletem...





Valojaban nem tudom konkretan mi az, ami a szikrat adta, a paradicsomleves?, a vizsgaktol stresszelo kamasz?,egy valami ?,vagy a sok hatas osszessege?, de kipattant es meg sem alltam. Mindenkire rahuznak egy becenevet, olyanra gondolok most, ami jellemzi latvanyra, viselkedesre.Van pl muffinlady-nk, coffeelady-nk, lunchlady-nk.A napokban olyan megtiszteltes ert, hogy en is kaptam egy ilyen nevet.Fashionlady..ez lettem itt a kis varosban.Ez nem csak azert tetszik, mert nem egy rosszul hangzo nev, hanem azert, mert igy nem csak itt lakom, igy egeszen resze vagyok.Ha eltunnek, keresnek a fashionlady-t:D Nem azert kaptam, mert minden legfrissebb idiotizmust magamra huzok, csak egyszeruen soha nem lehet latni nem rendesen osszerakottan.Meg egy hirtelen zoldsegesnel sem.Bele is halnek azt hiszem.
Mielott elvesznek en is a juliusban, ugy gondoltam egy fashionlady-tol mi is lenne stilusosabb, mint hirdetni egy sorsolast.Van ez a ruha, finom puha kotton anyag, 2 eve log a szekrenyemben, arcedula is rajta.Hosszu, nagy nekem, es valahogy mindig sajnaltam levagatni, mert igy klassz, igy mutat jol.Mezitlab , nyaralaskor vizparton, vagy a kertben baratokkal, vagy a Kedvessel, esetleg valami szep mutatos saruval nez ki jol.En csak magassarkuban tudok letezni, meg az itthoni papucsomnak is van sarka, ha nem is tul magas.

Tudom, terjek a lenyegre, mindig sokat jar a szam:) A ruhat szeretnem kisorsolni a rendszeres kovetok kozott, igy olyan is megnyerheti, akinek nincs blogja es nem tudtam dijazni.A ruha merete kb europai 36-38 kozott van, de hatul gumis, a mell resze szivacsos, ami ki is veheto, ha valaki nem szereti.Es egy szep kardigannal is vagy urambocsa' boleroval is fel lehet dobni.
Aki reg olvas, nem fog meglepodni, ilyen vagyok.A ruha nem nagy ertek, a jatekon van a hangsuly, es azon, hogy vegre valaki szeretni fogja es nem log busan a szekrenyemben.Jobb sorsra erdemes. Batran biztatok mindenkit, aki esetleg maga nem venne fol, de van valakije, akinek adna, a megjegyzesbe dobaljatok be a neveteket kerlek es mondjuk mahoz egy hetre sorsolok! Azert is nem sietek, mert a postank sztrajkol, de igerik, hogy a heten megoldodik.
Olyan sok kedvesseget kaptam mar itt a blogban is, hogy legalabb egy falatot szeretnek visszaadni.
Nagyon varom a jelentkezeseteket!!
Ha idokozben ujabb postot irok, ami ugye nalam nem kizart, akkor is tovabbra is lehet jelentkezni, amig a sztrajk veget nem er.


Kulon koszonom Mindenkinek, aki visszajelzett a dijazasban,jol esett minden szo, nagyon meghatodtam:)

23 comments:

  1. Kedves Ágnes! Nagyon szép gesztus, hogy játék keretében felajáltad ezt a gyönyörű ruhát. Kíváncsi leszek kit érint meg a szerencse akihez kerül ez a szépség... További szép napot Neked!

    ReplyDelete
  2. Szia :)
    Tényleg jó ötlet ez a játékos sorsolás. Biztos nagyon fog örülni, bárki is nyeri meg.
    (Most én is örülök, mert végre másfél hét után megjavították a mosogépem, és szépen duruzsol a fürdőszobában, a szobában meg ruhakupacok várják, hogy tiszták legyenek :) )
    Én is további szép napot kívánok Neked

    ReplyDelete
  3. Vera Kedves:)amint latod egyelore nem sok jelentkezom van.A Te neved viszont mar a kalapba teszem:)

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  4. Edit! nincs mese a Tied is odakerult:)

    uu a mosogep , ha rossz, na olyankor nagyon tud hianyozni.Nekem telen volt gond, veletlenul nyitvahagytam az ablakot, ilyen mosokonyhaszerum van, es elfagyott az egesz:D nem tudta szivni a vizet.Szerencsere komoly gond nem lett.

    Szep estet, puszi, szia:)

    ReplyDelete
  5. Ágnes! Ne aggódj, majd meg látod lesz rá jelentkező.....

    ReplyDelete
  6. Épp azt nézegettem, milyen szép ruhája van ennek az Ágnesnek. A mi Ágnesünknek, aki otthonában fesönlédi. Én nagyon szeretem a nőies ruhákat, de csakis a lengéket, mint ez itt és csakis lapos szandállal:) Nagyon örülnék neki, az már biztos!!! Nem annyira őrült ez az ötlet Ágika, nagyon is aranyos! KÖszi, köszi!!!!

    ReplyDelete
  7. Ágnes!
    Nem tagadom, örülnék neki! És a méret is jó (36-ost hordok, ez a ruha tuti jó lenne!). Bírom a lapos cipőket is!!! :-)
    Légyszi, tedd az én nevemet is a kalapba!
    Puszi,
    Szilvi

    ReplyDelete
  8. Mindig szívesen jövök hozzád, kedves Ágnes, sokszor megmosolygom írásaidat, természetesen szimpátiából,egyszerű dolgokból is tudsz érdekeset kreálni, mint ez is most.

    ReplyDelete
  9. Jajj ugy orulok lanyok!! Mercike! Szilvi! Rozsa! mind mentek a kalapomba, a rozsaszinu szalmakalapomba:)))mar alig varom , hogy vege legyen a sztrajknak es sorsolhassak, postazhassak!!:)

    Puszi Nektek, es ugy orulok, hogy ilyen aranyosak vagytok!:)

    ReplyDelete
  10. Kedves Vera:)Latod, igazad volt:))

    ReplyDelete
  11. Csini, jó kis puha, simogató lehet:) Már előre sárgulok az irigységtől, ha nem én nyerem:))) (no ez az utolsó rész nem igaz ám:)) Kedves gesztus tőled Ágnes, és gratulálok a szerencsés nyertesnek:)

    ReplyDelete
  12. Lilike:))uuugy orulok, hogy Te is a kalapban vagy:))
    Mar alig varom a sorsolast, csak a Posta induljon be, es alig varom, hogy gratulalhassak:))Nagyon jo szivvel adom, es tudom nagyon szeretve lesz.Meg ala is van egeszen vekonyan belelve, azt elfelejtettem fotozni.

    puszillak!!

    ReplyDelete
  13. sajnos a kalapba nem ferek bele, mert a ruhaba sem! :(

    ReplyDelete
  14. Úgy tűnik az én bejegyzésem megint eltűnt! Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul?
    Ágnes szerintem nekem is hosszú lenne ez a gyönyörű ruha.....
    Nagyon kedves ötleteid vannak!
    Puszillak!

    ReplyDelete
  15. Szia Agnes,

    ha van meg hely,mehetek en is a kalapba??
    :).Jo hogy vagy,feldobod a napjainkat.Az otleteiddel,gondolataiddal.De nem fenyezlek,ugyis tudjuk,miert jarunk ide:)
    Puszi,Eniko

    ReplyDelete
  16. Sziasztok lanyok! Klara! Erika! Eniko!

    Ugy dontottem mind mentek a kalapba, es nagyon orulok ennek:))ha kicsit szoros, meggyomoszolom:))

    love u all:))puszi!

    ReplyDelete
  17. Szia!
    A minap csak gyorsan átfutottam a blogokat-néztem is hogy milyen szép ruhácskád van...és most hogy olvasgatok is örömömre látom hogy kisorsolod közöttünk ezt gyönyörűséget(kb , az én méretem is)
    Nagyon kedves gondolat Tőled!:)
    Köszönjük!!! Még éppen idejében jelentkeztem!:)
    Szép napot Neked!

    ReplyDelete
  18. Szia Edina!
    Neved a kalapban, meg jo idejeben vagy:))

    ReplyDelete
  19. Drága Ági, de jó, még nem csúsztam le a jelentkezésről:)! Már olyan régen nem volt ilyen IGAZI nyári ruhám, évek óta vászon nadrágozok+empire fazonú felsőt húzok. Ugyan nincs mit takargatnom:) a méretem is 38-as, de valahogy elmaradoztak ezek a nőcis, lengés rucik..Hát én most benevezek ebbe a játékba, hátha lesz megint nőcis rucim:)
    Köszönöm a lehetőséget, puszillak:)

    ReplyDelete
  20. Dori!:)a neved hivatalosan a kalapba dobtam es holnap este sorsolok!!nagyon izgulok, most azert, mert szivem szerint mindenkinek kuldenek egy ilyen ruhat:)
    Sok sikert Neked es Mindenkinek!!

    ReplyDelete
  21. khm.. csak egy sorszámot szeretnék még, ha nem késtem le a ruháról... :)
    szép napokat!

    ReplyDelete
  22. Nem nem, meg nem kestel le Kedves Gy:)hivatalosan a kalapban vagy!:) es ma este sorsolas, vagyis nekem este.

    puszi, szia!(es uuugy orulok, hogy Te is a kalapban vagy!:))

    ReplyDelete