Saturday, October 25, 2014

25./Erik...

"Grieve not, nor speak of me with tears, but laugh and talk of me as is I were beside you. I loved you so. ~Isla Paschal Richardson.12846703

Ne busulj, vagy ne beszelj rolam sirva, de nevess es beszelj rolam  ugy, mintha melletted lennek.Annyira szerettelek."/sajat forditas

Ma tudtuk meg, hogy a konyvelonk, akivel tobb, mint 10 eves kapcsolatunk volt, 3 hete meghalt.
Finn szarmazasu volt, azonnal csaladkent kezelt bennunket, nagyon szeretett.Az utobbi evekben sokszor hivott, azt mondta nekem mindig van idom szamara, es olykor masfel oran at is elbeszelgettunk.Velem konnyu beszelgetni, mondta sokszor, es a nevetesem egyedi, mindig jokedvre deritette.A halalhoz szerintem meg fiatal volt, 65 eves.
Szeptember elejen meg beszeltunk, utalta a Gps-t en kuldtem neki e-mailben az utvonalat, ha jott a novere USA-bol, hogy menjen el a repterre, onnan vissza.Nem adta jelet , hogy barmi is nem jo.Hivtam par hete, ketszer hagytam uzenetet.Aztan a ferjem is hivta, de akkor mar a telefonszam nem elt.Rossz erzese lett.Kerte irjak e-mailt, az is azonnal visszajott.3 oranyi tavolsagra elt tolunk ugyanis.
Aztan megtalaltuk a varosaban megjelent ujsag oldalan, October  2-an elment az elok sorabol.
Megrazott bennunket nagyon, alig hisszuk el.
A fonti idezet lathato a gyaszhir  vegen, ilyen volt pontosan.
Anyu sokszor emlitette milyen fontos , hogy legyen "jo emberunk".O az volt.