Wednesday, October 22, 2014

22.

 Egyszeruen nem tudok betelni a fak szepsegevel, egyik masik annyira vilagit es szo szerint.Nem lehet nem eszrevenni.Ma kijeloltem 3 fat, holnap szeretnem lefotozni oket, ha jo ido lesz.Jot igernek, 18 fok, napsutessel.

De ma a naplorol irok, amit B.Denitol kaptam, csokival, es egy szal rozsaval, lappal.Neha annyira tokeletesen jo minden, mint akkor az a lap, a naplo, es az egyetlen szal virag.Kulon is de osszesegeben is megmozgato volt.
Tetszett az elozo naploban, hogy egyszinu, mert szeretem az egyszinut szinte mindenben.A keves is lehet sok , ezt viszem bele magyarazatkent.Most megis kivetelt tettem, mert ezt a naplot is szeretem a tul sok minden tortenik boritojaval:)igy neveztem el.Ruhat valoszinu nem vennek fel ilyen mintaval, de a naplon megis mas.Maris a szivembe lopta magat, latogatom naponta.
Szoktam azon gondolkodni, vajon egy targy, esetleg ajandek attol lesz kedves aki adja?:)van e koze hozza..minden bizonnyal van.Az ajandekozo ertekeli fel onnon magaval..es milyen jo igy az ajandekozottnak, egeszen konnyu dolga van:)