Monday, October 13, 2014

13.


Ha definialnom kellenne  a hálát: egy olyan tudatossag, amikor eszleljuk azt, hogy valami jo tortenik velunk es ezt kifejezzuk , viszonozzuk egy mosollyal, gesztussal, jo szoval.

Az utobbi idoben raszoktam arra, raszoktattam magam arra, amikor abszolut nem jo valami, vagyis nagyon rossz, akkor elindulok a meg rosszabb fele.Eletekben olvasgatok, dokumentumot nezek, egyaltalan korulnezek magam korul es a vilagban..es pl talalkozom olyannal, hogy emberek temetokben, sirkoveken laknak, elnek.A masfel eves egy kriptan fekszik egy cumisuveggel.
Vagy a szamtalan haboru, a betegsegek megjelenese, terjedese.
Es bar a rossz riaszt, taszit, de sajnalatot ebreszt es egyfele "oromot" is, mert rajovok mennyire kicsi a bajom a masokehoz, sokakehoz merten, meg akkor is , ha mindenkinek a sajat baja a legnagyobbnak tuno.Elkezdek visszajonni, oldodni, maskent nezni , ertekelni, es hálás vagyok mindenert amim , akim van.
Ma a sok kozul azert is, hogy szep asztalt tudtam kesziteni ismet.

Sok jo ember van, akikkel soha nem ultem ilyen asztal kore, csak kepzeletben, megsem sajnaltak tolem a sok jo szot..Koszonom itt is lanyok, egy kicsit itt voltatok ma is velem, remelem minden izlett:)

A menu volt:

Orjaleves, griznokedlivel
A toltott pulyka, afonyas fuszerezessel
Barna szosz
Afonya lekvar
Krumplipure, afonyas rizs, piritott edes burgonya
Granatalmas-citromos-vanilias glazed korte egyben sutve

Croissant
Birsalmas pite
Vegyes friss gyumolcs(zoldalma, mandarin , szolo, ananasz, friss fuge)