Thursday, October 23, 2014

23.

 A harom fabol kettot lefotoztam, a harmadiknal mar egeszen ram sotetedett.Majd. Ez a ketto is kutyafuttabban keszult, ugy erzem latszik is..de az is latszik amirol beszeltem, mennyire vilagitanak, mennyire nem tudok veluk betelni.
A kisfan meg feszek is van.Ilyen kicsi fakbol ossze vissza van elszorva a varosban, mint kis lampasok...
Panda az osszesoport falevelkupac  kozepebe feszkelte magat, mintha agy lenne,  ott levegozott..a macskak elete egyre izgalmasabb szamomra, ahogy lazan jonnek mennek, csak olyat tesznek, ami kedvukre valo.Soha nem idegesek, a vilag osszes gondja megoldodhat magatol O feloluk.


Azon tul, hogy fakat fotoztam, hol sikeresen, hol nem, erdekes napom volt, erdekes beszelgetesekkel, meg ha rovidek is voltak.A bankban az egyik lany babat var, nagyon boldog, es azt remeli ha arra hangolja mgat, hogy kislanya lesz, akkor valoban ugy is lesz.:)ugy legyen!
Tankolas utan mentem fizetni, ahol egy idosebb  ferfi arrol tartott kioktato eloadast a penztaros lanynak, mennyire nem torodnek a mai fiatalok a szulokkel, a csaladdal.Szegeny lany hiaba erositgette a maga igazat, hogy O igenis torodik es ragaszkodik, a ferfi meg sem hallotta.Tulajdonkeppen az volt a fontos, hogy O beszelhessen.Nem ertek vele egyet, ezt ott is elmondtam.

 Semmi nem tudott kizzokkenteni,kedvemet szegni, a szines, vilagitos varos lattan:)