Sunday, October 5, 2014

5.

A fiuk nelkuli hetvegem jol telt , gond nelkul, egeszen addig, amig teat nem akartam inni.Forro citromos teat kivantam a reggeli 2 fokban.Elmentem valami normalis teat venni, amihez jo a citrom, es mikozben alltam a nagyon hosszu teapolc elott , visszasirtam a regi idoket, az egyszerubbet.En, mint merleg jegyu egyebkent sem dontok konnyen, pedig az elet apro, hetkoznapi  dolgaiban igyekszem, de csupan egy szimpla teavetel a dontesek kerdessorozataval allitott szembe.Milyen teat szeretnek? zold, feher, fekete, gyogy, gyumolcs, fuszerezett, coffein(tein) menteset, vagy nem menteset, filteres, vagy szabad teafuveset?...jo, hat jo a valasztasi lehetoseg, de neha jo lenne az a vilag, amikor a tea csak tea volt, a telefon is csak telefon, nem gondolkodtunk el ki hiv, siman valaszoltunk, nem kellett nezni a szamot, toprengeni vajon mit akarhat...mikozben ez mind atfutott a fejemen a masodperc toredeke alatt, a szemem sarkaban mar megjelent a tokeletes tea, amivel jo a citrom, mert pl gyumolcsizu, vagy gyogy, vagy fuszeres teakban nem izlik.
Earl grey  breakfast, nem filteres, coffeinmentes, citrom kompatibilis...egy csokor dontest hoztam egy szimpla vasarnapi teaivasban, eddig nem is figyeltem erre,de ma a helyzet nehezsegehez merten, pillanatok alatt valasztottam, merlegeles nelkul:)en a merleg!
Meg meglatogattam a kozeli tolgyfat, ahol szedtem nehany rezszinu levelet, mert kedden igenis indian nyar lesz ujra.