Wednesday, October 1, 2014

1.


Hogy is mondta Forrest Gump?: az elet olyan, mint egy doboz csokolade, soha nem tudod milyen izut bontasz eppen...nem pontos, csak fejbol ideztem.Valahogy igy erzem en is magam az elmult napokban, olyan soha nem tudom milyen izut bontok ki kovetkezokent.Sok a veszteseg, es ha van is kozben nyereseg is, de hajlamosak vagyunk ilyenkor csak a rosszra koncentralni.
Ma megis igyekeztem a szep oktoberi reggelt csodalni, kodbe burkolozott a varos, meleg levegovel, borus felhokkel, kodszitalas is volt kesobb, de egeszen nem tunt el, maradt valami sejtelmesen belole  estig.
Megsutottem a gesztenyem, es hirtelen otlenkent az Ikeaba is elmentem.Neha csak egy kis mozdulat a kormanyon, egeszen mashol fogunk kikotni, pl ma az Ikeaban.
Az oda es visszavezeto ut, a ket oldalan sorakozo , egymasba kapaszkodo fak , az itt ott oktobert idezo szinukkel vonzanak.Tudtam , hogy szep lesz.Visszafele az obolt ativelo hid, ahogy letekintve latom a to feherlo hullamait.Pazar latvany.
Amikor blogot kezdtem irni sokaig nem volt sajat fotom, nem fotoztam.Tegnap a ket ajandekgep kozul a masodik is megadta magat.Nem tudok fotozni, csak telefonnal, amivel nem szeretek, nem is szoktam.Megprobalom kibirni.

Jok az ilyen szabalyozasok, engem rendbeszednek, mert idonkent kell:)

*foto a netrol