Saturday, October 4, 2014

3.,4...


Talalkoztam mar nehany olyan emberrel, aki nem koveti a napokat, datumokat, unnepeket.Nem keszul elore veluk, csak megeli, ahogy jonnek.Az ilyen ember is kepes ajandekozni, de a sajat maga epitette rend szerint, inkabb ertekeleskent valamit, mint kijelolt napokon.Talan ertem a logikajat, megha nincs is tudomanyos magyarazata az ilyen eletvitelnek.Nem hisz a megtervezett unnep hangulataban, de ha valamit ugy itel meg, nem koti datumhoz, hogy ertekelje, valami targyban kifejezze.Neha irigylem is talan az ilyen, ennyire szabadszellemut, pedig en is az vagyok, elegge.
Megis en szeretem a jeles napokat is, keszulni elore, magat a keszulodest, ugyes bajokat, kozben felmerulo nehezsegeket, izgalmakat.
Keszulok a Halaadasra.Mikozben keszulok, nem feledkezem meg a kerti vendegeimrol sem, akik naponta latogattak.Itt ott talalok nekik, nem csak egy helyen, es milyen jol tettem.Mert 3-an pl. meglatogatott egy kekmadar(bluejays a becsuletes neve), es ahogy fontrol neztem, a kek pad igazan illett hozza, vagy o a padhoz.Jo szint valasztottam.
Ma, 4-en miutan szamtalan napot halasztva vegre postara adtam a Canon fenykepezom javitasra, mert azt hittem a masik gepem is tonkrement es tovabb nem halaszthatom, tehat miutan foladtam, derult ki, hogy a masik gepem nem rossz, csak a  usb-el volt nemi galiba, de egy restart megoldotta, es ujra van gepem.Tehat azert romlott el egy napra, hogy postazzam a masikat, meg a technika is osszefog ellenem neha:)es persze orulok, mert hamarosan ujra lesz szupergepem is, amin a zoom 20x-os.
Ma szeles, esos napunk volt, most 4 fok van..ez mar indian tel inkabb, de nem tart sokaig, kedden ujbol nyari izelitot kapunk, abbol , amelyik eppen elkoszonoben van...