Friday, October 10, 2014

10.


Plusz egy orat utaztam a friss fuge vegett, hogy az legyen a mostani koret egyike.Amit megalmodok, annak a vegere jarok minden alkalommal, mert iden  a pulyka korethez vegyes gyumolcsot akarok, a megszokott zoldbab es spargaval ellentetben.A friss fuge csakugy, mint sok egyeb gyumolcs vagy zoldseg csak nehany hetig kaphato, de mindig van egy olyan hely, ahol egesz even at .Ezek a varazshelyek, ahogy en hivom es a plusz, amit magambol adok, a nem sajnalt ido, amit, ha onzo lennek magamra forditanam.De persze soha nem fordul elo.
Buffe asztalt kepzelek, ahova oda lehet setalni, szed maganak mindenki es leul a masik asztalhoz vele.Ehhez szuksegem volt egy ket kiegeszitore, diszekre.A valasztas azert esett erre, hogy egyszerre tudjunk leulni es ne olyan legyen, mint gyermekkoromban, amikor anyukam mindig az utolso volt , aki asztalhoz ult karacsonykor.
Mikozben kiprobaltam az ujonan szerzett targyakat, azon elmelkedtem vajon eszreveszik e.Hogy emlekeznenek ram egy unnepen...ugy , ahogy van, feluletesen, ahol a pulyka a legfontosabb, vagy a reszletekben, melyekre olyan nagyon sokat adok.Vajon mas lat e engem ilyen darabokban, ahogy evrol evre felepitek egy egy unnepet, szuletesnapot, amiben fontos az is hol helyezkedik el a szalveta eppen es minden egyeb foszlanynak tuno mozzanatom?.


Hosszu hetvegenk lesz tobb unneppel, egyik a Halaadas..
Halas vagyok Mindenkinek, aki adott egy egy jo szot, biztatast a nehezebb napokon.Koszonom!