Saturday, March 23, 2013

sirályos...


..behunyt szemmel hallgatom a sipitozos siralyokat, koszontenek, majd repulnek egy egy tisztelet kort.

-Mi az, ami abszolut hianyozna, ha nem ott elnel?
en-A patak, azt hiszem..meg a siralyok.
-Patakot tudok adni, siralyt nincs modomban...

Mindig eszembe jut, amig csak filmeken lattam-hallottam oket, mennyire vagytam arra, hogy ott, kozottuk setalhassak.Mindig halszag parosult ezekhez a vagyalmokhoz, pedig valosagban nincs.Vizszag van, hol eros, hol gyenge, hol nincs is, csak siralysikongas.Mar mindig elo fogom tudni hivni, ha netan mashol elnek, siralyoktol tavoli videken.
Szep nap volt.

10 comments:

  1. Ha sokat gondolunk rájuk, teljesülnek a vágyak.:-)

    ReplyDelete
  2. megint csak azt tudom mondani, hogy nagyon jóóó az a felső, blogcím fotó:)

    én soha nem éltem tó, tenger, de még folyó partján sem, de megadatott, hogy jó párszor voltam tengerparton...ma is hallom a sirályokat, hallom a tenger morajlását, érzem a sós vízszagot...ezeket nem lehet elfelejteni, mindig bennem él.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orsi :)orulok, hogy tetszik, es koszonom! Nekem valahogy ugy alakult az eletem, hogy majdnem mindig eltem ott, amirol neha meselek, a nyaralasok alig fordultak elo:)

      Delete
  3. Amire nagyon vágyunk beteljesedik, ha nagyon-nagyon akarjuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Margarita:)tudod mennyire igaz?es hanyszor meg is kaptam:)Koszonom!

      Delete
  4. Gyönyörű ez a kép ,Ági amint beléptem ide , azt mondtam: hú!már a főcímben ott a szépség!
    Sajnos a mi közelünkben nincs víz, és nagyon hiányzik...ezért nyáron mindig a tengerhez vágyom. Hol sikerül, hol nem.
    A múlt nyáron ott voltunk és az ablakunk alatt fészkeltek a sirályok, közelről most láttam először őket.
    Szép hétvégét, puszillak!
    Judit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Judit:) en is mindig vagyakoztam, aztan el is indultam, de szamtalan van, ami meg hianyzik, es azt hiszem igy vagyunk jol, az orokos elegedetlensegunk, kivancsisagunk hajt elore.Kivanom, hogy sokszor juss el oda, ahova eppen vagysz:)

      puszillak:)viszont szep hetveget!

      Delete
  5. A sirályokról egy könyv jut eszembe mindíg, amióta olvastam:
    Richard Bach: Jonathan Livingston, a sirály

    Olvastad? :) Ajánlom, negyon nagyon jó könyv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:)koszi az ajanlast, nem olvastam.Utana fogok nezni, mar csak tiszteletbol is, itt eleg sokan vannak:)

      Delete