Sunday, March 31, 2013

közös nyelv...


Anyu amikor eloszor itt jart meleg nyar volt, a busz a haz elott tett le, meg nem volt kocsim, ott vart a padon delutanonkent.Itteni asszonyokkal beszelgetett, mindenki a maga nyelven, megis ertettek egymast, tokeletesen.
Emlekszem amint leszalltam a buszrol mosolyogtak mind, a masik ket asszony helyesloen bologatott, hogy ertik, engem vart:)
Integettek egymasnak elkoszonesul..
Ma ezzel az emlekkel mentem Isten hazaba, reggeli misere, Isten haza egy lengyel templom , a magyar evek ota zarva van..Anyu velem volt, fontrol mosolygott es ertett engem...:)

8 comments:

  1. Anyukád mindig veled lesz és figyel, vigyáz rád odafentről...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Orsi:)jol esett a biztatas!

      Delete
  2. És ez így szép és jó! Amúgy apám falujában voltam szemtanúja: a fiatal német nő tojást vett a falusi, öreg nénitől. Beszélgettek, a másik nyelvén egyik sem tudott. Tökéletes volt köztük az összhang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)orulok, hogy leirtad, mert igazan nem lehet elmeselni, latni kell:)

      Delete
  3. Itt is igy van. Boldog Húsvétot.
    Puszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boldog Husvetot Nektek is!!

      puszillak:)

      Delete
  4. Ágnes :) Néha mikor olvaslak, nehéz utána "megszólalni", csak szépen visszahúzom a függönyt, ahol bekukucskáltam kicsit a lelkedbe, és csendben továbbmegyek. Puszi

    ReplyDelete
  5. Koszonom Lilike:)nagyon megorultem Neked!!

    puszit es hatalmas olelest kuldok:)

    ReplyDelete