Tuesday, March 12, 2013

blue bell és a project!...


..miutan tisztesseggel, nagyjabol 7 honapos gyasszal adoztam Dr House-nak, talaltam egy masik heti egyszer musort magamnak, sorozatot.Nem Ot potoltam, mert ugye az keptelenseg, csak az ilyen iranyu szokasom, amire az ido szetfolyik miatt van szuksegem.Bizonyos biztos pontokra , kikotokre.
A musor tartalmat tekintve, visszaropit mindig az oreg delre, abba az idobe, Szavanna- Georgiaba, ultetvenyeket, gyapottol feherlo tajakat, rabszolgakat latok, es galansan, elokeloen elo fehereket.
Bar foldrajzilag eszakabbra van a kisvaros, ahol a sorozatom jatszodik, megis mindig Sarah O'Harat latom, akit visszafujt hozzam a szel.Kis kozosseg nagy multtal, nagy osszefogassal a hagyomanyok eletben tartasaval.Mai reszben 200 evre mentek vissza, kornak huen oltozve, szerepek,  viselkedesek, meg az etelek is kapraztattak.Egy novella szerint a regi hosszu hazassag titka, az akkori nok abbeli viselkedesenek koszonheto, hogy a negativ, merges allapotokat, pozitivva alakitottak, megpedig a project-ekkel!!Mindig kellett egy project, amin dolgoztak, ahelyett, hogy veszekedtek volna a ferjukkel:)
Mai family(couple) therapias szakembereink kielemeznek a karos hatasat , mert ugye a kapcsolat kommunikaciora epul, akkor egeszseges, es ha veszekedos akkor veszekedos.Meg mindig jobb, mintha leulunk foltvarrni, vagy quiltezni:)
Nekem mindig kell project, nem tudtam, hogy vitat nyomok el magamban, a negativ erzelmeim pozitivra varrom, vagy irom, vagy ultetem, csak azt tudom kell.Valami mindig kell.
Anikonal(Holdgyongy) lattam egy nagyon otletes muanyag uveg ujrahasznositasat.En szelektiven szemetelek, igy nem sok van, eddig 3 vizes uveg, de mostantol elteszem, es szoltam, ha lehet gyorsabban igyunk:D Vettem magokat, es elkezdtem a mini plantation-nomat:)nem gyapot, de herbs, rozmaring, kapor, ujhagyma, es majd a tobbi, mert eleg sokat vettem.A porch-on , ami magyarul tornac, de  az is lehet csak azert , mert nekem az a szo tetszik, oda kezdtem el rakosgatni oket.Hatha sikerul valami beloluk, ha nem, akkor is megprobaltam.
Helyes kis lepkes tuzovel jeloltem melyikbe mit ultettem, es kaptak egy masnit is.




* sajnos nem jol fotoztam, de az uveg tetejet levagtam,abba homokot tettem, a magokat, az uveg aljaba vizet, es a folso reszt ebbe helyeztem bele, Anikonal jobb a foto.Holnap en is kicserelem, ma mar jo ejszakat van:)

2 comments:

  1. s ma olvastam valakinél, ha kikelnek legyezgetni kell őket, mintha szél lenne, edződjenek. Én kicsit biztatgattam is őket, mikor eljöttem. A fonalat is áthúztad, ugye? Én már oly rég néztem sorozatot, néha a Szívek szállodájára és a Jóbarátokra rátalálok. S, ha a gyerekeknél vagyok, a Jóbarátok az esti mese felnőtteknek.

    ReplyDelete
  2. Fonalat??na akkor ujra neznem kell, fonalra nem emlekeztem:)legyezonek majd kapcsolok egy mini ventillatort.

    Aniko, ameleyekt irtal en is neztem mind, aztan ismetelve is.Vegul leragadtam Housenal, amig ment mast nem neztem.Ez most csak aranyos amirol irtam, nem kell gondolkodni hozza, uatan sem:)keddenkent van, es nezem kb 3 honapja.
    Jobaratok nagy kedvencem volt:)

    ReplyDelete