Tuesday, March 5, 2013

hóvirág...


Talan a nagy , hosszabban tarto hideg, talan a koltozes, talan en rosszul  csinaltam valamit, nem fog kiderulni.A hoviragok nem bujtak ki, a tulipanok elpusztultak.A tobbi egyeb viragaim is lassan, egyenkent.A kaktuszra emlekeztetnek, amikor elutaztam, es elpusztult.
Ultettem hoviragot az ablakra magamnak, mostmar van nekem is.Tudom, hogy furcsa, kirivo dolgaim vannak, de az nem is olyan fontos, mint ez a virag itt most.Ahogy sotet lett, egyre sotetebb , jatszott a kinti feny a bentivel,velem,  egyfele varazs volt, mert feher sziromkent latszodott a kisvirag ...



*itt jatszottam a fotoval, mintha festve lenne

“Already now
the snowdrop
dares appear,
The first pale
blossom of
th’unripened
year
As Flora’s
breath, by some
transforming
power,
Had changed an
icicle into a
flower...
"/ismeretlentol