Saturday, March 9, 2013

levelezünk..


...het elejen futottam ossze a gyerekekkel, atkiabaltak, hogy megkaptam e a levelet?:)
Beszamoltam mennyire orultem, es folytassuk, en is levelben valaszolok.Nagyon orultek ennek.Aztan elszaladt a het es ma megkerdeztek mikor irok mar levelet.Rendesen zavarba jottem, mert gyereknek tilos igergetni, gyereket tilos kinevetni..sorolhatnam, amiket mindig betartok.Ma jon a level valaszoltam.
Sutottem mogyorokremes muffint, kulon kulon egyet becsomagoltam, mikozben sult megirtam a levelet, melyben valaszoltam minden kerdesre, meg nehany pluszra is, es leirtam milyen boldogga tett a leveluk, ha maskor is van kerdesuk csak irjak meg:) Het elejen kijeloltuk a helyet a keritesnel, ahova majd en teszem.
Szoval igy kezdodott, levelezunk..azota Panda egy ujabb ajandekot kapott, ezt a nyakorvet kis csongovel.Sajnos leszedi magarol, eltettem a masik ajandek melle.
Milyen boldog vagyok, amikor latom a csillogo arcukat, ahogy egymas szavaba vagva mondtak ki irta , ki otlete volt, es ki a segito benne:)gyerekek, szeretni valok..