Sunday, March 10, 2013

kirakat...

..lattam egy ablakdiszt, ahol varronok altal hasznalt probababa allt, az aznapi elokeszitett ruhaval,amit a gazdaja majd viselni fog.Nagyon erdekesnek talaltam, azota sem lattam hasonlot.
Igaz en soha nem tudnam igy elore elksziteni, talan egyszer ketszer, mert aznapi hangulattol fugg mit veszek fel(meg idojarastol is).
Irjak a tavasz nelkulozhetetlen darabja a farmering lesz, nekem nem tetszik, de igy osszerakva mar igen.Egy kis ez, egy kis az, egy kis csipke, vagy gepi horgolas, tavolrol nem egyertelmu, viszont szep.
Ezt a napi elokeszitest vagy esetleg heti, evszaki, meg atgondolom, lehet belevagok en is.

8 comments:

  1. Ez nekem jó hír,hogy a farmering nélkülözhetetlen lesz,mert én viszont nagyon szeretem!!!!fehérrel,romantikus darabokkal kiegészítve remek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika orulok az oromodnek:)ahogy leirtad, ugy valoban tetszetos nekem is.

      Delete
  2. Régebben előző este én is kikészítettem, a másnapra szánt ruhákat (de csak egy székre), cipőt, a hozzáillő ékszerekkel, táskával, élveztem ezt a rituálét. Persze az akkori munkahelyem követelte de meg is érdemelte, hogy a munkatársak jól nézzenek ki, ennek megfelelő volt a bérezés is!
    Ma már sajnos nagyon más a helyzetem, más a fontossági sorrend is....
    Ám farmeringeimet szívesen hordom, ha divat lesz annál inkább. Eszter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eszter:)ahogy leirtad, a noverem lattam magam elott, hasonloan csinalta, es orokke vasalt:D
      Mindig valtozik minden, es ido mulasaval a sorrendek is.Vedd elo az osszes inged!:)kosz, hogy elmeselted!

      Delete
  3. Hát én már csak a praktikusságot nézem, nadrág pulcsik, pólók, amikben könnyedén el tudom végezni az ovisokkal kapcsolatos munkákat. Felvenni őket, lehajolni , guggolni hozzájuk, kicsi széken, kicsi ágy szélén ülve, cipőt kötni stb. semmi csipke, semmi horgolás, mert az olyan piszkos lesz délutánra, hogy abban nem megyek be hazafelé a boltba :)))))
    Viszont a ruháimat én is előkészítem előző nap:)És mindig figyelembe veszem, hogy tornázni , festeni, vagy kirándulni megyünk-e másnap. A farmer divat nekem is jó hír :)
    Puszillak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva Kedves:) gyerekekkel banva, meg is ertem, ha a kenyelem, esszeruseg kerul eloterbe.Az egeszen mas ugy:)Rendes "lany" vagy te is:))en reggel szoktam fehernemuben keringeni:D mert nehezen dontom el mit vegyek fel.:)
      Koszonom, hogy megosztottad!

      puszillak:)

      Delete
  4. Én sem vagyok nagyon farmeres, de ez az összeállítás tetszik! Főleg a csipke.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami:)errol irtam nalad, tegnapi szerzemeny.Engem is a csipke fogott meg:)jol lehet kardigannal is, blezer variani, mert ujja nincs.Amiket te meseltel, a te napod is jol sikerult:)

      Delete