Friday, March 15, 2013

wishful thinking/játékmackó-kúria...

 
 csak egy pillanat muve az egesz, minden valtozasnak/anyu

...izgatottan beszelt, egymasba sokszor nem is kapcsolodtak a  szavak, megis ertettem.


"Tudod az  egyik oldala sik, a masik szikla, olyan amilyet szeretsz.Az ut kacskaringos, emelkedos, dimbes dombos, kisse Ausztria, es van egy  mini erdo is, olyan neked valo.Tudnek a kozepebe csak neked egy fahazat epiteni, kicsit, ahol irhatnal, vagy csak nezhetned a novenyeket, hallgatnad a madarakat, ahogy szereted.Pont olyan, amit mindent szeretsz, csak a to van tavolabb."


Kora delutan volt randim a ferjemmel, o vezetett, vitt es kozben meselt, be nem allt a szaja.
Mar az is tetszett, hogy a  neve szolo(bor)videk Vineland, tele van kerteszettel, es igazi borvidek, bar engem a ferjem szavai reszegitettek.Az ut menten latott filmekbol ismert postaladak, a kis uzletek, a szuk kanyargos  utak, az abbol nyilo behajtok a hazakhoz.Megerkeztunk, ket mp-en belul unott tekintettel, megis furge jarassal jott  a macska, mintha ez lenne a legtermeszetesebb  a bejarati kiiras mellett, igen, hozza tartozott;jatekmacko kuria.Az ablakokban ott felejtett kis macik neztek ram, a haz falarol pergo festek arulta el,  nagyon nagyon reg ott lettek felejtve.Mar a hordo is ugy allt ott, mintha  a leheto legjobb helyen allna, mintha csak kitettem volna es kozben dolgom akadt.A macska lakosztaly, lepcso feljarattal, es folotte a madareteto, ahova csak kinyul, ha nagyon ehes, szavakat nem talaltam.Nehany szikla lepcso vitt fel a kiserdobe, melynek magas fai szeditoek voltak, hanyatt ejtett fejemmel neztem a vegtelenbe nyulo magassagukat, szeditett, szedultem.Csodaltam a fak torzsein szortan elhelyezett madaretetoket, mintha csak en jartam volna itt valamikor mas idoben, vagy a hasonmasam, a lelki.Mar mar megszallotta tett a hoviragok keresese, hiszen soha nem lattam meg miota itt elek, es akkor halk sikolyt hallattam, mert ket lepessel tavolabb meglattam a vastagon boritott avar kozul kikandikalokat.


A merleg igy all:nagyon sok munka, csak telek erteke van, a haz valoszinu osszedol, igaz csak a telek tetszett meg neki, az egesz csomag ugy egyben az erdovel, madarakkal.
Macska, mackok, hovirag, fak, madarak...bolintottam, mikozben kerestem a szavakat.Talan eloszor  igazan keresnem kellett a szavakat.
Kozel egy eve elunk itt ahol, a fahejas illatu udvarral, a lapatolos szomszeddal, a gyerekek leveleivel-ajandekokkal vegre talaltam egyfele lelkibeket, melyet ma egy pillanat alatt veszitettem el...

mar.14 csutortok ejjel













12 comments:

  1. A hóvirágos fotó csodaszép. Rá is csodálkoztam. Ha itt a helyed, tudod, érzed. Ahogy megszelídítetted a környezeted a városban, itt is megleled a helyed, drukkolok neked.

    ReplyDelete
  2. Aniko:)tudod, hogy a macikrol te jutottal eszembe?:)a macska mintha vart volna, el is kuldtem a ferjem hozzon neki valami ennivalot, en addig simogattam, nagyon birta.
    Tudod milyen hosszu az ut , amig lebonyolodik, de a tegnapi napon semmi nem tud rontani, ha csak addig lenne az enyem is:)a ferjem ahogy beszelt , tervezett, a hovirag..szuper delutan lett :)

    Koszonom!! puszillak:)

    ReplyDelete
  3. Engem tudod mi fogott meg (többek között)? a feljáró a házhoz, meg a lépcső az erdőbe.
    huha...csoda dolgokat lehet(ne) ott alkotni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudod egyaltalan nem biztos, hogy sikerul, mert hosszu az ut, sok lepcsofoka van, de olyan elmennyel jottem haza, kozotte a hovirag, hogy le akartam irni.:)
      Ha most ilyen, elkepzelem milyen lehet nyaron, amikor zoldbe borul az egesz.

      Delete
  4. de szép az a hóvirágos címképed ott felül:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom:)nagyon nagy oromom van benne!:)

      Delete
  5. Szerintem Ágnes, Te tudnál ide mesebeli otthont varázsolni, olyat amiről álmodozol, faházzal, kívánom, hogy álmaid itt valóra váljanak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Rozsa:)puszi a megelolegezesert!Megyek az almom utan, orokke:))aztan majd meselem, ha sikerul, ha nem azt is:)

      Delete
  6. Lehet, hogy egy újabb álom megvalósulása kezdődött el?
    Tényleg nagyon szép a váza a hóvirágokkal. Na és a mackókák ! Macimániás vagyok, minél kajlább, annál szerethetőbb...jó néhányan üldögélnek már a szobámban :)
    Kíváncsian várom a fejleményeket.Eszter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eszter:)ugy kepzelem, ha mar ott jartam, igen!;)aztan majd kiderul egymasnak teremtettunk e:)a hovirag elmeny felejthetetlen azt tudom!:)

      Koszonom, puszi szia:)

      Delete
  7. Kicsit lemaradtam..nagyon jónak látszik ez a hely, regényes.Olyan mint egy film részlet. A macik várják az érkezőt. Klassz helynek tűnik.
    Drukkolok hogy sikerüljön.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabi:)nekem si tetszik nagyon, az egesz kornyek ilyen hasonlo.Mar maga a hovirag megerte, soha nem lattam meg itt.
      Aztan majd meglatjuk, sok dolognak kell sikerulni hozza:)
      Koszonom Neked!!

      pusiz, szia:)

      Delete