Monday, March 11, 2013

a könyvjelző..


Nem tudom hogy tortent de elmentek a napok, hetek folottem, nem irtam rola.Pedig azonnal hasznalatba vettem, szinte naponta megsimitom.Ugy kepzeltem akitol kaptam erzi azt.
Kedvenc oldalon van, sokszor futom at a sorokat, egyszer velem is megtortent az ott irott.
Megerkeztunk, hosszu, kozel 12 oras ut mogottunk es a gep nem kapott palyat.45 percig keringtunk a to folott.
Amikor halallal talalom magam szemben, blokkol, megallit minden egyebet bennem.Olyankor nyulok valami kapaszkodoba, egy konyvhoz, egy konyvjelzobe talan.Vagy egy kicsi kobe, amit ma talaltam hazafele,( nem iskolaba menven) , a szine a konyvjelzore emlekeztetett.Nagyon szep kek.


10 comments:

  1. Kell valaki/valami, akibe/amibe kapaszkodni tudjunk...

    ReplyDelete
  2. Orsi:)igen, nagyon kell ilyen alkalmakkor kulonosen!Koszonom!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Nagyon szep kek, meg a minta, Erdelybol ajandek, akitol kaptam ott jart:)

      Delete
  4. Előjöttem az aggodalom szőtte menedékemből, és most visszaolvasva Téged rájöttem, hogy elvesztettem a fonalat. Nem tudom, hogy honnan hová érkeztél. De mindegy is. Fő, hogy megjöttél :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igy van:))egyebkent sem mostani utazas volt:)fo, hogy te is megjottel!:)

      Delete
  5. Ágnes, Kedves!

    De hiszen mindenkinek megvan a maga "könyvjelzője", még ha nem is konkrétan egy könyvjelző az!

    ReplyDelete
  6. Hasonlót gondoltam írni, mint az előttem szóló, természetesen nekem is megvan a saját "könyvjelzőm", már sokszor kellett igénybe vennem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa es te is:)biztosan mindannyian hasonloan sokszor vesszuk elo sajnos:(

      Delete