Saturday, March 16, 2013

hóvirág...


...se szeri se szama fotom lesz a hoviragrol, nem ertheti senki mit jelent szamomra.

Egyszer a Nagyvarad ter aluljarojan mentem keresztul(20+eve volt), februar volt, hoviragot arultak.Egy fiu hozzam setalt es a kezembe nyomott egy csokrot, szolni se volt idom odebb allt.Akkor is szerettem, de nem igy, nem ennyire, nem ilyen vigyazva.
Akkor elerheto volt mindig, legalabbis ugy ereztem,azota nem lattam, nem fogtam hoviragot egeszen csutortok delutanig.
Legszebb virag a feher szirmu. A hovirag bimboja ekszerre, gyongyre emlekezteto, igy egy szalat ekszerdobozba tettem ovatosan.
 A torekeny, erintetlen szepsege soha nem engedett odaig, hogy szagolgassam, illata ismeretlen volt.
Edeskes , kisse nina riccisre emlekezteto..szeretem az illatat is.



6 comments:

  1. de hát lehet nem szeretni a hóvirágot? mikor egyszerűségében is gyönyörű? mikor a hó alól bújik ki a legelső között szinte?

    hogyne tudna neki örülni az ember ilyenkor, kiéhezve minden tavasz jelre?

    Nekem van, de nem szedem le, hogy kint minél tovább éljen, virítson, hogy mások is láthassák és örüljenek neki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orsi:) a telek ha az enyem lesz, en sem fogom leszedni.Ha nem sikerul, mar tudom hol lehet hoviragot talalni:D

      Delete
  2. Nekem egyetlen nőtt a kertben, hogy került oda? Ez az egész találkozás (ház, erdő, macska, HÓVIRÁG)olyan, mint egy csoda. Őrizd meg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)nem tudom hogy kerult oda, mint azt sem ahogy ennyi ev kereses utan most talaltam en is:)Nagyon vigyazok ra!Koszonom!:)

      Delete
  3. Csodaszép a hóvirág a gyöngyök mellett. A múlandó, mégis örök visszatérő szépség és a gyöngy....különleges :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mar ujabb terveim vannak hogy fogom elmenteni oket, "tartossa"tenni:)hatha sikerul, ha nem, akkor mar tudom hol lehet talalni majd:)kosoznom neked!

      Delete