Wednesday, February 2, 2011

hajnalban..



Nem tudom mi tortenik odafonn, de JoIstenke is nagyon duhos valamiert komolyan.A kutyak, akiknek ez az elso teluk sem ertik, ok ebresztettek. Havazik, 80 km-es szellokesek vannak es villamlik?!!?Szegenykek ugy megijedtek, hogy szaladnak korbe a hazban es keresik a zajcsinalot:) En persze nevetek, de a villamlast en se ertem, nem tudom nekik megmagyarazni -20 fokban, hoviharban hogy hogy villamlas van.Pedig minden hituk bennem van, ahogy neznek ram ertetlenul. Jo hat kineztem az ablakomon, es ezt latjuk ma reggel, a napos kepet 4 napja lattuk.A ho vizszintesen jon, hogy erkedesebb legyen a telunk. Mivel en merleg vagyok, azonnal szuksegem van valami szep kepre is,hogy egyensulyba keruljek, kerestem is a neten.Arra gondoltam, ha tehetnem a hopiheket nagyvarosokbol elterelnem, csak varos kozeli, esetleg parkokban landolhatnanak.Ahol szepek, ahol jo rajuk nezni, belezuhanni, hogolyozni, ahol csak szeretve vannak, senki nem morog a latyak miatt, nem frocskoli be a kocsijaval. Legjobban megis azon aggodok, hogy a mormota ilyen idoben elo se fog jonni, es nem fogjuk tudni milyen ido jon:D...

4 comments:

  1. Ó, ez a villámlás és hóesés felkeltette a kíváncsiságomat. :) Rögtön elkezdtem guglizni. Találtam először egy videót, itt 1:20-nál villámlik, dörög, és közben havazik. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=6HhxqVjJd0Y&NR=1

    Nálunk Székesfehérváron 1935ben volt ilyen természeti tünemény, azt írják róla, hogy nagyon-nagyon ritka. :) Van, aki meleg viharnak hívja.

    És kerestem neked egy cikket is, itt írnak arról, hogyan is lehetséges ez:

    http://ozonenetwork.hu/ozonenetwork/20110112-idojaras-meteorologia-usa-hovihar-havazas-tel.html

    Én amúgy borzasztóan félek a villámlástól és dörgéstől, de egyszer megnéznék egy ilyet. :))

    puszi :)

    ReplyDelete
  2. Ohh koszonom szepen, megneztem, elolvastam.Igen igy ertheto, delrol jott ez a mostani legnyomas, de megis borzaszto erdekes volt.Probaltam lefotozni a villamlast, de a gepem se jo, es talan hasalni kellett volna allandoan kattintasra keszen:))a cardinal madarakat szoktam ugy varni, de a villamlas nem idozik annyi ideig sajnos.
    Aranyos vagy,hogy igy utananeztel, koszi:)
    Most mar csak izgulok, hogy elobujik e a mormota:)

    ReplyDelete
  3. Én bevallom nem hallottam még ilyenről, tehát örülök neki , hogy leírtad ilyen is létezik:))

    ReplyDelete
  4. Szia Aniko:)

    Kepzeled szakadt a ho, de vizszintesen, mert hatalmas szel volt, es dorgott villamlott, a kutyak meg ugattak:D es rohangaltak, hogy mi ez:)
    Sajnos nincs olyan gepem, hogy le tudtam volna fotozni.
    Erdekes elmeny volt:)

    ReplyDelete