Saturday, February 5, 2011

szerelmi gondolatok...


Sokaig hittem, ha szeretunk valakit , nem tud olyat mondani, tenni, hogy kiszeressunk, amig meg nem tapasztaltam, de.


Azt gondoltam honesty is the best policy(az oszinteseg a becsuletes ut), amig megtanultam alkalmazni idonkent a tapintatot, amikor a tapintat nem lesz egyenlo a hazugsaggal.

Mar akkor tudtam milyen vagy, amikor meg nem is ismertelek, utana csak feloltoztettuk erzeseinket a valosaggal.

*(nem mind mostani erzest fogalmazo gondolat)

2 comments:

  1. (Ágika, hová való a csillagos mondat?)

    Nem, az őszinteség tényleg nem egyenlő a nyers véleménynyilvánítással és a tapintat nem egyenlő a hazugsággal. MIndkettő egyenes út, és azzal van kapcsolatban, h szeretjük, tiszteljük azt, akivel szemben alkalmazzuk.

    Remélem kicsit jobban vagy azóta ... Sajnálom, bármi adott is okot ilyen érzésekre...

    ReplyDelete
  2. Szia Mercike:)

    Minden rendben van velem, csak a tegnap nem ugy sikerult, ahogy terveztuk, valoszinu ez hozta felszinr.Eredetileg az elso gondolat volt egyedul, utan araktama csillagot, mert nem most vagyok csalodott,csak iras kozben masik ketto is megfogalmazodott.

    Az oszinteseg es a tapintat kozott nagyon nagyon nehez megtalalni a hatarvonalat neha, mert nem tudod melyik a helyes, banto, vagy teves utra terelo.Ezert kellett megtanulnom, mert , ha megbantok, utana magam marcangolom, meg akkor is, ha nem szandekosan.

    Errol az erzesrol pedig szuletett egy bejegyzesre valo:)

    puszi, szep delutant:)

    ReplyDelete