Thursday, February 3, 2011

Kreatív olvasók díj...

Egy ideje gondolkoztam azon, hogy sok kedves embertol dijat kaptam, ami nagyon jo erzessel parosul.Amikor blogot kezdtem irni, en nem tudtam, hogy engem olvasni fog valaki, sot rendszeresen.Legtobbszor meg most is azt kepzelem nincs ertelme a legtobb irasnak, csak beszelek ossze vissza, aztan, amikor hagy valaki egy megjegyzest, sot dijat ad, akkor megnyugszom, sot orulok, mert van aki megert, egyutterez, egyuttorul, vagy netan mergelodik velem.Szeretem, jo erzes, de maga az iras, a betukbe, gondolatokba ontese hatasoknak, meglatasoknak, eszreveteleknek, es a legszebb nyelven, a legkifejezobben, az a legjobb erzes ma is.Nem enyhul, nem hanyatlik, neha merges vagyok, mert vezetes kozben, vagy valahol vesztegeles kozben nem tudom leirni, ami eppen eszembe jut, es van , hogy elveszitem. Aztan ma arra gondoltam, hogy itt nincs farsang, nincs nevnap unneples.De tudtam, hogy B.nap van, es a B, mint Balazs nem csak az, de B, mint blogger is, es B, mint barat is..szoval fankot sutottem farsang nelkul, nevnap nelkul, de B.mint Balazs is orult, es tovabb gondoltam:megajandekozom dijjal minden kedves ide beterot, aki engem olvas, sot kovet kitartoan, es neha irasban is nyomot hagy.Csinaltam kis atalakitassal egy dijat, nagyobb munkaval fankot, amivel megkinalok mindenkit..sajnalom, hogy csak igy, eloben is szivesen adnam.Tetszenek, hogy kiprobaltam kisebb, mini meretu fankokat is.

Vagyis, hogy valahogy be is fejezzem, a
megint hosszura sikerult beszedem, jo etvagyat kivanok, es koszonom, hogy olvastok!!


Szep Penteket kivanok Mindenkinek!