Sunday, February 13, 2011

akik szeretnek..



"a legszebb szerelem az, amely felebreszti a lelked, majd mindig tobbre vagysz, tuzet kelt a szivben es nyugalmat a fejben. Te ezt adod nekem, es en csak remelem, hogy en is ezt adom Neked, orokke"


Ilyennek latsz , nyomtad a kezembe ezt a noi alakot, izgatott voltal, becsomagoltattad szepen..izgatott lettem, ahogy bontottam turelmetlenul.Nem volt okod izgulni, tancra perdultem.

A nyaklancot mielott a nyakamba kapcsoltad a repuloteren, egeszen az orromig dugtad es ugy magyaraztad, hogy latod sziv alaku, es minden oldalrol, ha nezed majd, szivet fogsz latni..akkor, ott tudtam milyen lehettel kocos 5 evesen..

Es igy ennyi ev utan is izgulok ezen a napon is, ha ovis is, ha kinevetik is, de bennem ott van az, akit felesegkent is komolyan hintaztattal a jatszoteren, es ha nem igy lenne, ha nem akarnek semmivel keszulni ezen a bolondos, szerelmeseknek tartott napon, akkor nagyon szomoru lennek akarhanyevesen is...